Avatar billede eflow Nybegynder
27. januar 2002 - 15:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Licq, hente brugere

jeg koere mandrake 8.1, og bruger licq, men kan man hente sine brugere fra sin liste paa windows??

altsaa listen ligger paa icq serveren, men kan licq hente den ??

er lidt n00b til linux, haaber i vil hjaelpe mig lidt igang ;o)
Avatar billede Noone Nybegynder
27. januar 2002 - 16:56 #1
Jeg mener ikke LICQ understøtter den slags endnu. Men der er et script med, der kan importere din gamle ICQ2000a/b contact list hvis det er interesant.
Avatar billede eflow Nybegynder
27. januar 2002 - 17:46 #2
så skal jeg kopiere den over på en diskette og så gøre det ?
Avatar billede hollo Nybegynder
28. januar 2002 - 00:55 #3
der er altså en masse docs med alle linux utils... såå.. mon ikke der er en readme med til disse filer.. du kan jo altid søge på freshmeat.net -- linuxapps.com -- tucows.dk <-- der er altid dejlig hjælp.. altså søge efter licq.. så finder du nok noget.. ups var lige ved at glemme sourceforge.net <-- pisse fed site...
Avatar billede eflow Nybegynder
28. januar 2002 - 19:25 #4
kender godt nogle af dem, det vil jeg se på....men må se hvor meget jeg får det brugt, skal nok mest bruges til at ligge på min server, så folk kan skrive til mig hvis jeg sider der og ikke ved min workstation...
Avatar billede eflow Nybegynder
21. februar 2002 - 23:14 #5
ingen brugbare svar....vil lukke..