Avatar billede use-me- Nybegynder
27. januar 2002 - 14:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tabelstørrelse 100% uanset vindue

hvodan kan man lave tabelstørrelse 100 % i breddden uanset viduestørrelse. Hvis man bruger fx. dreamweaver kan det ikke lade sig gøre

På forhånd tak

/dA dREAS
Avatar billede casm_ Nybegynder
27. januar 2002 - 14:48 #1
<table width="100%">

du kan også i dreamweaver...
Avatar billede casm_ Nybegynder
27. januar 2002 - 14:50 #2
hvis du din objects palette trykker på insert table, for du rig mulighed for at sætte den til 100%
Avatar billede repsac Nybegynder
27. januar 2002 - 14:51 #3
NS har en bug, så <table width="100%"> virker ikke i NS :(

<table style="width: 100%;"> tror jeg nok vil virke :)
Avatar billede repsac Nybegynder
27. januar 2002 - 14:52 #4
du kunne jo også nøjes med:
<table width="99%"> - der er trods alt ikke den store forskel.

Ellers kunne du evt. sætte <body style="margin: 0px 0px 0px 0px;">
Avatar billede use-me- Nybegynder
27. januar 2002 - 15:02 #5
jeg må give repsac de 60 points for det var nemlig margin jeg havde props med og jeg kan ikke få det andet til at virke..men casm du skal have mange tak for ulejligheden

/da reas
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2002 - 15:08 #6
og for nu ikke at tænke for meget på styles som ikke er den bedste vej hvis man vil opnå kombatibilitet:

<body bottommargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" marginheight="0" marginwidth="0" topmargin="0">