Avatar billede mike22 Nybegynder
26. januar 2002 - 23:17 Der er 4 kommentarer

cs

hvordan får man spray loggerne til at bliv længer tid
Avatar billede monstermand Nybegynder
26. januar 2002 - 23:25 #1
kan du uddybe spg.?
Avatar billede mike22 Nybegynder
26. januar 2002 - 23:28 #2
Altså dem spray logoer man Får frem ved at trykke på T hvordan får man dem til at blive der i flere runder?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
27. januar 2002 - 00:40 #3
det kan man ikke! et spray logo bliver der én runde og derefter forsvinder den igen! det eneste du kan stille på er om hvor mange af de andres spraylogoer du vil hente ned og se, og hvor mange der kan hente fra din computer!

Bob
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 03:54 #4
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???