Avatar billede tue Nybegynder
05. maj 2000 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Drivers til Creative Savage 4

Jeg har et Creative Savage 4 grafik kort, problemet er at jeg ikke har nogen driver det virker, ( den understøtter i hverfald ikke openGL, som det skal ) og det skal det da jeg prima skal bruge det til Quake 3.

Jeg har set på Creative's hjemmeside, men der er kun en AGP driver, og da mit kort er et PCI kort, kan jeg jo ikke bruge den.

Er der nogen steder jeg kan finde en driver det virker ???

På forhånd tak !
Avatar billede pelvis Nybegynder
06. maj 2000 - 01:05 #1
Graphics

3D Blaster GeForce Pro - Now available
3D Blaster GeForce - Now available
RIVA TNT2 Ultra - Now available
RIVA TNT2 - Now Avaliable
RIVA TNT - Now available
Savage 4 - TBD
Banshee - TBD

Det var hvad der står på Creative´s faq om WIN2K hvad TBD står for aner jeg ikke men du må vist bare væbne dig med tålmodighed.
:o)
Avatar billede snipper Nybegynder
09. maj 2000 - 00:25 #2
TBD står for "To Be Developed", hvilket betyder at driverne til Savage 4 for WIN2K ikke er udviklet endnu.
(Hvilket egentligt overrasker mig noget, da Creative plejer at være med i forreste linie)
Så som "pelvis" ganske rigtigt skriver, må du væbne dig med tålmodighed...
Avatar billede nilleman Nybegynder
03. juni 2000 - 02:51 #3
Snipper:
Med hensyn til at være i forreste linje plejer Matrox også at ligge der, men heller ikke Matrox har lavet fuld understøttelse af deres g400max i windows 2000 endnu. At det er så skyldes en begræsning i w2k er så en anden sag, som M$ skulle have nogle flade på hovedet for....