Avatar billede nazhady Nybegynder
26. januar 2002 - 21:19 Der er 4 kommentarer

Diablo II LoD - skifte cdkey?

Er det muligt at skifte cdkeys til Diablo II - LoD?
Eftersom jeg ghoster 52 comps, ca. en gang om måneden, ville det spare mig for en del tid, hvis det var muligt at skifte cdkeys. Det er ik noget problem med f.eks Counter, da jeg installerer på "serveren", ghoster til samtlige 52, skifter cdkey i regedit, og jeg er klar til at køre.
Det ka jeg bare ik med Diablo. Der ska jeg installere på hver enkelt comp, efter jeg har ghostet, for at have mine keys i orden, og for at kunne spille på nettet.

Nogen der kender en løsning??
Avatar billede maxium Novice
26. januar 2002 - 21:28 #1
geninstaller
Avatar billede nazhady Nybegynder
26. januar 2002 - 21:36 #2
Det var godt nok et gennemtænkt svar, eh!
Læs lige mit spørgsmål igennem én gang til, og konkludér hva mit prob er!
Avatar billede maxium Novice
26. januar 2002 - 21:41 #3
ved ikke hvad ghoster er
Avatar billede nazhady Nybegynder
26. januar 2002 - 22:20 #4
Ghostning, er når man laver en tro kopi af en HD, til en anden (ren) HD. Så de to HDs ender med at være fuldstændig identiske