Avatar billede slamdamn Nybegynder
26. januar 2002 - 18:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mp3 Convert til Cdtracks

Nogle der ved hvordan man vonverter Mp3'er til Cdtracks da jeg gerne vil have en cd jeg kan høre på vej til skole i bussen :)

Tak på forhånd

/Slamdamn
Avatar billede slamdamn Nybegynder
26. januar 2002 - 18:55 #1
Converter even
Avatar billede snowball Novice
26. januar 2002 - 18:57 #2
Faktisk alle nyere brænderprogrammer kan brænde mp3'er direkte så de kan høres i en alm. CD afspiller. Du skal bare huske at du skal brænde CD'en som en Audio CD. Så klarer programmet resten :)

Snowball
Avatar billede virvelvar Nybegynder
26. januar 2002 - 18:58 #3
Med Nero burning room kan du brænde dine mp3'er direkte på en cd!
Avatar billede slamdamn Nybegynder
26. januar 2002 - 18:58 #4
->Altså at fks nero burning kan converte mp3'en til Cdtracks så den kan høres i min diskman/steroanlæg!

"Spiser"
Avatar billede inf2005 Nybegynder
26. januar 2002 - 19:02 #5
Du kan enten bruge Nero direkte eller du kan bruge Winamp...Den har en funktion der kan gære det!
Avatar billede inf2005 Nybegynder
26. januar 2002 - 19:03 #6
Når du bruger Nero (Som er nemmest i dette tilfælde) så trækker du bare dine mp3 sange derover, og så brænder du skiven. Nemmere kan det vist ikke gøres!!
Avatar billede snowball Novice
26. januar 2002 - 19:06 #7
Når du starter Nero, så vælge du bare Audio CD (som vist på billedet nedenunder) og klikker New. Derefter kan du så bare trække dine mp3'er over i det venstre vindue, og når der så ikke er mere plads (eller du ikke vil ha' flere sange på CD'en) så vælger du bare Burn, helt li'som når du brænder en alm. CD !

http://home1.inet.tele.dk/j-cgeer/nero.jpg

Snowball
Avatar billede snowball Novice
26. januar 2002 - 19:07 #8
Sorry, manglede lige et bogstav ;)

http://home1.inet.tele.dk/j-cgeert/nero.jpg

Snowball
Avatar billede slamdamn Nybegynder
26. januar 2002 - 19:16 #9
Snowball get the points but u all are GOOD peoples :) thx for the anwseres