Avatar billede obiwanscape Nybegynder
26. januar 2002 - 18:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ny blæser til min p3- 800

hejsa...

jeg er den lykkelige ejer af en p3-800E (den kører 100 FSB)
efter jeg har pillet lidt ved den kører den 45 grader i IDLE, hvilket jeg syntes er rimelig meget...
derfor overvejer jeg at købe en ny blæser..
SÅ ER SPØRGSMÅLET?????

hvad for en er god..
jeg har set at thermaltake har lavet en stormfan til opgradering af min golden orb, er den noget værd eller er det bare lort??

håber i kan svar på det!!

obi

ps.: det er ikke muligt PÅ NOGEN MÅDE at låse multiplieren op på en 800 E vel...
Avatar billede 2pac_wannabe Nybegynder
26. januar 2002 - 19:36 #1
Nej, det er ikke muligt at låse multipliren op, på nogen som helst måde.
Avatar billede 2pac_wannabe Nybegynder
26. januar 2002 - 19:40 #2
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724637917

Denne køler holder i denne test en AMD Athlon XP1900+ på 45 grader ved idle, og AMD bliver jo som bekendt meget varmere end Intel.

http://www.tweakup.dk/guider/koelerguide/koelere/silentvikinguk.htm
Avatar billede obiwanscape Nybegynder
26. januar 2002 - 21:06 #3
hvad med den der storm fan... kender du noget til den??