Avatar billede ymmot Nybegynder
26. januar 2002 - 17:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nvidia GE force 256

Efter en masse problemer med mit grafikkort - hvor spillene i XP pludselig gik ned - ja så er dette problem løst med Nvidia driver 27,1,0 - Nu kører det perfekt efter installation af denne driver - Håber det kan hjælpe andre der har problemer.
Microsoft har ikke signeret denne driver - men installer den alligevel - Microsoft er faldet i søvn - der er ingen opdateringer - eller hjælp at få fra deres side - de har nok travlt med at sælge og tælle penge fra XP - Hej
Avatar billede 1003 Nybegynder
26. januar 2002 - 18:36 #1
Det er oftest den bedste løsning, selv at forsøge at finde en driver, før man henvender sig til microsoft´update sider..

de vil gerne supportere deres egne produkter,via update´s men at finde en driver til geeforce2 kort eller woodoo3 2000 kort kan ikke umiddelbart lade sig gøre, med mindre man kan nøjes med en std. driver :-(
Jeg prøver altid hos producenten først, derefter opdaterer jeg via update, sådan har jeg haft størst succes :-)

Held og lykke frem over
*L
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 20:25 #2
LIGE en advarsel: jeg fulgte denne herres anbefaling og installerede ver. 27.1.0 af nvidias driver - bagefter ville winxp IKKE starte. Så tænk jer om inden i lægger den pågældende driver ind.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. januar 2002 - 20:26 #3
Hvorfor også installre en driver der er i Beta Stadiet hvis man ikke har problemer med sin pågældende fejl - det er tit den fejl folk laver hvis der er noget der virker det er de vil meget gerne ødelægge det igen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 20:29 #4
svend> det er der vist heller ingen der har gjort????
Avatar billede ymmot Nybegynder
26. januar 2002 - 22:44 #5
Jeg vil ikke forsøge at ødelægge noget for nogen - men der er mange der har haft NVIDIA problemer - og det har jeg også været plaget af lige siden jeg fik XP ind - SÅ den driver jeg fik installeret hjalp mig til at kunne spille igen - uden at jeg midt i spillene gik ned - Moralen er at hvis det kan hjælpe noget med den driver så bliver vedkommende glad - at den ikke kan køre på nogen andre maskiner - JA det kan jeg ikke vide - derfor godt at det kommer frem - SÅ mit råd - bestem selv om i vil opgradere - men se lige svaret fra John inden i går igang- John jeg håber du kommer igang igen -  MEN man kan da' blive enige om at de driver problemer der er med NVIDIA snart burde løses af både NVIDIA og Microsoft.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 23:13 #6
ymmot> jeg bærer ikke nag - jeg syntes da også folk skulle PRØVE den driver du nævner - hvis de har problemer vel at mærke :)
Og ja: Problemerne må de da snart kunne få løst på en fornuftig måde - men problemet er sikkert mere winxp end driverne... :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2002 - 23:16 #7
ymmot> Lige en lille ting: Hvis du virkelige har fået løst problemet - har du så også fået løst probelmet her: http://www.eksperten.dk/spm/160137 ?
Hvis ja, så lav lige et svar og accepter dit eget svar + evt. lige linke til denne side som forklaring på at du tager point selv :)
Avatar billede ymmot Nybegynder
26. januar 2002 - 23:56 #8
Korrekt-Tak
Avatar billede ymmot Nybegynder
27. januar 2002 - 13:13 #9
Tak John- du må få de 30 Point for fin service - så skriv lige
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2002 - 13:15 #10
Jamen så skriver jeg da - og takker :)
Avatar billede ymmot Nybegynder
27. januar 2002 - 20:12 #11
Jeg takker og håber at du har din computer oppe at køre igen - HVIS jeg får yderligere problemer så skriver jeg igen - lige nu ser det ud til at funke alt sammen - fin side denne eksperten især for os der ikke er så tekniske - så ros til siden og folkene der skriver ..........
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2002 - 20:13 #12
ymmot> Bare rolig - den er oppe at køre igen ;)