Avatar billede dhovgaard Nybegynder
05. maj 2000 - 15:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DHTML Editing Control

Jeg prøver at få en DHTML Editing Control til at virke i min browser, jeg har svært ved at gennemskue dokumentationen. Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med at få det op at køre??
Avatar billede krogstrup Nybegynder
05. maj 2000 - 15:52 #1
Hvor meget har du fundet ud af indtil nu ?

Med andre ord: Kan vi se noget kode ?
Avatar billede dhovgaard Nybegynder
08. maj 2000 - 11:56 #2
Jeg har fundet ud af så meget, at DHTML Editing Control er integreret i Internet Explorer 5.0. Jeg har fået objektet til at fungere, da jeg har skrevet følgende kode:
<OBJECT
classid="clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A"
        ID=DHTMLSafe1
        HEIGHT=400 WIDTH=500>
</OBJECT>

Selve menuen volder mig problemer, da jeg faktisk ikke aner om jeg er på rette vej.

Avatar billede krogstrup Nybegynder
08. maj 2000 - 12:03 #3
Har du downloadet Microsofts eksempel ?

Hvis ikke, så giv mig din email adresse, så skal jeg sende det til dig !
Avatar billede dhovgaard Nybegynder
08. maj 2000 - 12:17 #4
Ja, jeg har downloadet Microsofts eksempel. Men da jeg ikke endnu er hardcore programmør, kniber det med at forstå logikken i det. Jeg har nu lavet en test i VInterDev, og det ser ud til at virke. Men du må gerne sende mig det eksempel du har fra Microsoft, så kan jeg sammenholde med det jeg har.

På forhånd mange tak

E-mail- dh@nesthood.com
Avatar billede dhovgaard Nybegynder
08. maj 2000 - 13:41 #5
Undskyld, Krogstrup. Men jeg fik skrevet den forkerte e-mail adresse. Den rigtige er dh@nesthood.dk
Avatar billede krogstrup Nybegynder
08. maj 2000 - 13:50 #6
Ok - nu har jeg sendt en kopi til den rigtige adresse !