Avatar billede mtas Nybegynder
26. januar 2002 - 10:11 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Ny sitevurdering på telweb.dk

Endnu engang må jeg lave en sitevurdering på telweb.dk efter  site SPM har givet mig nogle nye forslag. Hvad synes I nu ? >> www.telweb.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
26. januar 2002 - 10:18 #1
Design nydeligt!

Når jeg kommer ind på siden (og sikkert også en masse andre der ikke kender jer) ved ikke hvad I er for noget og hvad i kan. Hvad med en lille beskrivelse på forsiden?
Avatar billede mtas Nybegynder
26. januar 2002 - 10:20 #2
Jo måske en god ide, men vi har faktisk lidt svært med at finde på hvad vores store side reklame skal være. Altså hvad vi skal satse på.
Eksempelvis er vi ved at starte projektet om med mobiltelefoner, som jeg naturligvis vil anbefale dig(og andre) at prøve fordi det har modtaget meget ros. Vi prøver også at starte et projekt hvor vi sælger internet system, og det er ved at gå fremad men hvad synes du ellers sådan om sidens brugervenlighed og hastighed at hente ned. (afhænger af din forbindelse naturligvis!)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
26. januar 2002 - 10:27 #3
Min forbindelse er lidt for god til at vurdere hastighed, så for mig er den helt fin.

Det store velkommen logo tager forholdsvis meget plads.. I stedet for dette kunne der være:

Velkommen til Telweb. Telweb byder på en række løsninger inden for bla bla bla..

Jeg kan jeg med det samme sige..ok, fedt nok, lad mig lige kigge på det. Alternativt siger jeg..hvad er det??? Nej det gider jeg ikke lige sætte mig ind i...
Avatar billede mtas Nybegynder
26. januar 2002 - 10:28 #4
Undskyld men hvad mener du med kigge på hvad ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
26. januar 2002 - 10:37 #5
Jeg mener..hvis jeg ved hvad det er så vil jeg tænke: Ok, lad mig kigge nærmere på det. Hvis jeg ikke med det samme kan se hvad det er for et site og hvad man kan.. tænker jeg nok nærmere..  nej det gider jeg altså ikke sætte mig ind i..
Avatar billede mtas Nybegynder
26. januar 2002 - 10:38 #6
OK
Avatar billede sux Nybegynder
26. januar 2002 - 11:10 #7
Ehh - det var ikke mange points hva ...
det er lige før man ikke gider se på siden når personen som ønsker hjælp kun vil afsætte 5 enheder af en i forvejen fiktiv værdi...
Avatar billede coinz Nybegynder
28. januar 2002 - 10:59 #8
Puha... den måde menuen falder ned på er ret belastende... jeg blev ret irriteret på den. Jeg mener at den muligvis bare skulle falde ned over det banner der kommer ind over, det er ret meget i vejen og gør at man ikke kan se hvad der står. Selve designet er rimelig fedt, ikke noget at være utilfreds med der. Dejlige farver, men meget tung grafik, men når den så kommer så er det virkelig totalt pænt.

Min karakterskala lyder således
Design 10^@13
Brugervenlighed 7@13

ganske glimrende, men jeg vil give startfirma ret... det er lidt svært at se hvad det hele handler om....

-coinz-
Avatar billede dimsen Nybegynder
29. januar 2002 - 11:08 #9
hmm du burde gøre noget ved brugervenligheden da jeg først kom ind på siden så den meget pæn ud men så da jeg ville se mere syntes jeg det var lidt for avanseret i en opløsning på 800 x 600 at finde menuen :)
Avatar billede bo Nybegynder
01. februar 2002 - 10:45 #10
Nydeligt design, gode behagelige farver, rimelig overskuelig, den øverste menu passer ikke ind i designet.

9@13
Avatar billede mtas Nybegynder
09. februar 2002 - 10:43 #11
Tak !