Avatar billede slum1 Nybegynder
26. januar 2002 - 08:39 Der er 1 løsning

Socket 7

Hejsa

Er det muligt at opdatere sin 550 MH. socket 7 processer. Kan man evt bruge en socket A eller noget andet hurtigere?
Avatar billede stormtrack Nybegynder
26. januar 2002 - 10:01 #1
Jeg ved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, du har en socket 7 og vil vide om du kan sætte en socket A i, i stedet for

Nej det kan man ikke sokkeltypen skal passe med din proccessor, det betyder at hvis du vil opgradere din maskine skal du have nyt motherboard og ny processor - herud over skal du huske på at jo nyere MB du køber desto hurtigere RAM, Harddisk osv. findes der, men du kan som regel godt bruge det gamle. Man kan jo også udskifte lidt ad gangen

Venligst

Jacob