Avatar billede doessing Nybegynder
25. januar 2002 - 23:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Password til outlook

Jeg har Outlook 2000 opsat til at hente min eMail´s og det har fungeret upåklageligt lige indtil fornyligt.
Siden jeg genindstallerede Office 2000 på min notebook, har jeg ikke kunnet få Outlook til at huske på passwordéd til min postserver selv.
Jeg HAR sat flueben under 'husk password' da jeg oprettede en ny konto - og jeg har snart tastet det ind manuelt når jeg søger post 1000 gange, og også her sat fluebenet.
Hvorfor er Outlook pludselig blevet så tungnem - og er der eeen de har er Fix ??

doessing
Avatar billede orbit Nybegynder
25. januar 2002 - 23:37 #1
Prøv at åbne "netværk" under "kontrolpanelet" og vælg "Windows Logon".
Avatar billede doessing Nybegynder
26. januar 2002 - 10:21 #2
hmm- det forstår jeg ikk helt,, hvad skal jeg der ?
Avatar billede orbit Nybegynder
26. januar 2002 - 10:41 #3
Jeg forstår heller ikke selv helt hvad der sker, men jeg har haft det samme eller et tilsvarende problem. Og det er da muligt at det ikke virker i dit tilfælde. Men i mit system kan jeg vælge mellem
"klientprogram til Microsoft-netværk" og "Windows Logon". Og når jeg vælger "Windows logon" så virker det at sætte fluebenet, ellers ikke.
Avatar billede doessing Nybegynder
26. januar 2002 - 11:13 #4
Ok - det jeg ikke helt forstod ved det første råd, var at jeg ikke blev tilbudt nogen valgmuligheder når jeg gik ind i opsætningen af netkortet og klientprogrammet.
hvis jeg går via 'kontrolpanel' til 'klientprogram til Microsoft netværk' er der ingen flueben for 'windows logon'.
det skla sigesat jeg kører Windows 2000 pro på min notebook.
Avatar billede orbit Nybegynder
26. januar 2002 - 13:36 #5
OK - så virker det nok ikke på din computer. Jeg har styresystemet Windows98. Håber nogen kommer op med en løsning på dit problem.
Avatar billede doessing Nybegynder
02. februar 2002 - 13:46 #6
Æv
Avatar billede neander Nybegynder
13. november 2003 - 13:54 #7