Avatar billede tvs Nybegynder
25. januar 2002 - 21:26 Der er 6 kommentarer

Wireless netværk

Jeg er ved at undersøge hvad det koster med Wireless netværk hjem til. Men priserne der er opgivet under edbpriser.dk er det for både det kort der sidder i den stationære og den der sidder i den bærbare til f.eks 1300kr?
Avatar billede zred Nybegynder
25. januar 2002 - 21:28 #1
det må det sq da være..!
Avatar billede zred Nybegynder
25. januar 2002 - 21:28 #2
når du køber en pakke............... med det så skal der jo være 2 input
Avatar billede zred Nybegynder
25. januar 2002 - 21:28 #3
svar
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. januar 2002 - 22:16 #4
Du får det ikke billigere..
Avatar billede smiske Nybegynder
25. januar 2002 - 22:40 #5
Når du typisk køber en "pakke" med trådløst lokalnet idag får man følgende :
1 - En base station
2 - 1 trådløst netkort
Resten skal købes ved siden af.  Skal du både have et trådløst til din bærbare og din stationære skal du altså selv købe endnu et netkort ved siden af.  De ligger typisk omkring 1000 kr for et ok et.

Var det uddybende nok??? :o)

//Henrik
Avatar billede jtt Nybegynder
27. januar 2002 - 15:33 #6
Hejsa

Jeg kan se at Electronic World i uge 5 har tilbud på noget trådløst netværksgrej. Dog kører det via USB, men jeg mener da at hastigheden var oppe på 11 Mbps

Pris 1995,- for et komplet sæt

mvh

JTT