Avatar billede domaz Nybegynder
25. januar 2002 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Netværk i 2k

Hej Eksperter.

Jeg har et problem med netværk i 2k.

Når andre bruger prøver at logge på min computer via. LAN , står der at de skal skrive en kode, men ovenover feltet, står der Resoucer : \\Thomas\IPC$
Jeg har oprettet hende som bruger, og giver hende tilladelse til en delt mappe, men det fungere ikke.
Kan i hjælpe ?
Avatar billede vildmule Nybegynder
25. januar 2002 - 21:16 #1
Kan det være at hun skal bruge sit username i forbindelse med dit maskinenavn, da det er der hun er oprettet.
f.eks Thomas/hendes username
Avatar billede vildmule Nybegynder
25. januar 2002 - 21:17 #2
net use \\Thomas\IPC$ /user:Thomas\username giver en fobindelse
Avatar billede domaz Nybegynder
25. januar 2002 - 21:21 #3
Jamen jeg kan ikke ændre i Resource feltet....
Avatar billede vildmule Nybegynder
25. januar 2002 - 21:55 #4
jamen men kan du ændre i user feltet !!
Avatar billede domaz Nybegynder
25. januar 2002 - 22:07 #5
Der er INTET user felt!
Avatar billede killa_freak Nybegynder
08. februar 2002 - 08:23 #6
Glem alt hvad de andre har skrevet. For at få det væk, skal du i Win2K, aktivere Guest Account. Det går du således :

Control Panel --> Administrative Tools --> Computer Management --> Local Users & Groups --> Users. Derfra går du ind i egenskaberne for Guest, og slår "Disable This Account" fra.

Hvis du har en dansk version af Win2K, bliver du bare nødt til at finde noget der ligner bare lidt.

.: killa freak :.