Avatar billede prod-gla Nybegynder
05. maj 2000 - 01:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel

Hvor finder jeg et godt webhotel til billige penge med god service.

Jeg skal minimum have 10 mb og have adgang til ASP.

Der skal være catch-all på e-mailen sådan at jeg får alle mails til mit domain
Avatar billede koep Nybegynder
05. maj 2000 - 01:58 #1
TKNET

http://www.tknet.dk/

Du kan få det som jeg kan se du har brug for for kun 30 kr./md.

Webhotellet ligger på stabile servere
Avatar billede spacey Nybegynder
05. maj 2000 - 02:11 #2
http://www.abusiness.dk er billigere, de er også stabile og har alle tænkelige komponenter installeret.

Jeg har selv http://pixelcore.dk hos dem.
Avatar billede spacey Nybegynder
05. maj 2000 - 02:20 #3
Koep>>> Du er da fandeme en fusker, se selv http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6555 hvor at du først kommer til at logge ind som prod-gla og kommer med kommentaren "kharder: Fif er også meget velkomne."...

Derefter logger du ind som dig selv og siger det samme altså, må det være dig der er prod-gla!!

Det er sq da for fusket et oprette den slags fake spørgsmål, jeg ved ikke om du gør det for points eller reklame men det er langt ude!!!
Avatar billede koep Nybegynder
05. maj 2000 - 02:21 #4
Så er det nu jeg skal sige at sådan noget her sker aldrig på TKnet
http://www.tknet.dk/

nedenstående er cut and paste fra abusiness.dk d. 4/5-2000

Da vores føste server allerede er fyldt ud med webhoteller, har vi bestilt en ny server. Desværre har der været nogle forsinkelser med leveringen af den.

Vi er lige gået igang med installation af softwaren og lave diverse sikkerhedstjek.

Derfor har vi desværre ikke haft mulighed for at oprette webhoteller til de kunder der har betalt inden for den sidste uge. Vi håber at vi kan fortsætte oprettelserne af webhotellerne fredag. Domæner vil dog stadig blive registreret, mens vi venter med redelegeringer for at undgå for lang nede tid på domænerne.
Avatar billede kren Nybegynder
05. maj 2000 - 02:22 #5
koep  synes du reklamere meget for tknet, Du skulle vel aldrig selv....
nej bare en tanke.....
Avatar billede kren Nybegynder
05. maj 2000 - 02:26 #6
VIl nu give spacey ret......  Du er lige på grænsen koep
Avatar billede koep Nybegynder
05. maj 2000 - 02:26 #7
spacey > jeg kender ikke prod-gla og jeg kan ikke lige huske den pågældende episode.

Jeg har været inde og se på spørgsmålet og jeg kan se at det ser underligt ud.

Avatar billede prod-gla Nybegynder
05. maj 2000 - 02:52 #8
OK jeg aner heller ikke hvordan der er blevet skrevet med mit brugernavn i http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=6555

Og nej jeg er ikke fra Gladsaxe Produktionsskole!!!

prod-gla står for:
Preben Odder & Gitte Louisen Larsen

det er min private konto og mail konto på hotmail og jeg er direktør for et firma i københavn.

Jeg bor i Herlev og har jævnligt brugt Herlev Bibliotek så det kan være det der er sket.

koep > skriv mig en mail så finder vi nok ud af noget min mail er
prod-gla@hotmail.com

For din egen skyld trækker jeg disse point tilbage for at trække beskyldningerne væk fra dig da jeg jo godt ved at det er løgn og latin!!!
Avatar billede jespercd Nybegynder
22. maj 2000 - 22:49 #9
Koep = TKNET !
Kristian fusker altså. Han er selv en del af Tknet.

Han har i en anden "tråd" skrevet sit icq nr: 7676973

Hvis man slår det op, står der han e-mail adresse: kristian@tknet.dk

Fusk fusk fusk