Avatar billede runeevers Nybegynder
25. januar 2002 - 17:37 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Digital Media > Praktikplads

Jeg er klar over at chancerne for at få en praktikplads via ekeperte.dk er minimale, men alligevel syntes jeg lige at jeg vil forsøge mig.

Nogen der kender et firma der kunne være interesseret i at få en praktikant inden for uddannelsen digital media ?

Og jo, jeg HAR søgt til højre og venstre, og gør det stadig. Det er bare helt ekstremt svært at få virksomhederne overbevist om at de bør tage en praktikant.

Venter spændt :o)
Avatar billede staz Nybegynder
28. januar 2002 - 08:25 #1
Held og lykke...
Avatar billede professoren Nybegynder
28. januar 2002 - 17:21 #2
Hvis du oprette din CV i enten poljob el. jobmatch, kan du fået tilsendt automatisk
email hvert uge vedr:

--studenterjobs
--trainee jobs
--praktikpladser

Derudover, er der specielle links for praktik o.lign på WWW--hvilket har du prøvet??
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
07. februar 2002 - 08:36 #3
En god ide er at prøve at kontakte andre end kun lige mediegrafiske virksomheder....Prøv at tænk i lidt andre baner...Der er jo mange andre der arbejder i photoshop, quarkexpress osv...Jeg ville prøve at kontakte urban eller metroexpress...Det kan så udemærket være at de overholder kravene som uddanelsen stiller og jeg tror næppe der er nogen der har søgt hos dem i den anledning!
Held og lykke!

-Jonas
Avatar billede professoren Nybegynder
06. marts 2002 - 11:34 #4
du kan også prøve www.so.dk

Jeg har en lille opgave, omkring en nystartet iværksætter firma på fyn, der har brug for hjælp med bl.a. webpage design. Hvis det har din interesse, kan jeg sætte dig i kontakt med firmaet...
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. marts 2002 - 14:56 #5
Jo det ville da være lækkert..

Hvor på fyn ligger det?

/r
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. marts 2002 - 08:59 #6
proffesoren >>

Du kan bede dem om at ringe på 23 61 34 33 eller sende en mail på rune@heickendorf.dk

Så er du sød, rigtig pusse nuser ;-D
Avatar billede professoren Nybegynder
11. marts 2002 - 18:43 #7
>> runeevers

Firmaet ligger i tommerup ved odense, med det er lige meget, da du skal
i først omgang lave distancearbejde. Sende os en KORT CV (ca. 1 side) med
dine kvalikationer indenfor IT, webdesign, ebizz og programmering, og vi
vender tilbage snarest!
headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
18. april 2002 - 12:41 #8
Fik du en plads ? :0)

Tak for point..!