Avatar billede superfonz Nybegynder
04. maj 2000 - 20:12 Der er 16 kommentarer

Den Danske Programmerings-side

Jeg har i øjeblikket Den Danske Programmerings-side online, og en beta-udgave med andre farver!

Nu vil jeg have jer til at bedømme om i bedst kan lide betaen's farver eller de originale...

Original: www.whitehat/programmering
Beta: www.whitehat/programmering/beta/index.asp
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
04. maj 2000 - 20:20 #1
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
04. maj 2000 - 20:21 #2
det kan man da vist ikke...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. maj 2000 - 20:22 #3
<< cocolumbo >>
Hva' blev der af .DK ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. maj 2000 - 20:23 #4
<< superfonz >>

Jeg synes at de gamle farver er pænest, da den grønne farve på Beta versionen ikke helt går så godt sammen med resten af sitet.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
04. maj 2000 - 20:23 #5
Avatar billede prodic Mester
04. maj 2000 - 20:25 #6
http://www.whitehat.dk/programmering/
http://www.whitehat.dk/programmering/beta/index.asp

Et domæne uden landekode?

Hvis jeg absolut skal vælge må det blive den nye. Men jeg kan overhovedet ikke lide den grønne. Find en farve der passer sammen med den mørkeblå(bgcolor="#000080"). Den grønne er ikke så sammen med blå.

Lav evt. dine "hoved"-links om til den samme blå. Og lav baggrunden om til den passende blå.
Avatar billede prodic Mester
04. maj 2000 - 20:26 #7
hehe. Mange sjæle mange URL's
Avatar billede superagentdk Nybegynder
04. maj 2000 - 20:55 #8
nånå, men jeg kan bedst lide: http://www.whitehat.dk/programmering/

Men skal du ikke lave noget om f.eks:
PHP, ASP, Visual basic, Delphi osv...?

/MF

Avatar billede superagentdk Nybegynder
04. maj 2000 - 20:57 #9
okay, der er noget om: Visual basic og Delphi... ups :-)

/MF
Avatar billede superfonz Nybegynder
04. maj 2000 - 21:17 #10
Til superagentdk...

Det var egentlig ikke meningen den skulle handle så meget om internet-programmering, men jeg overvejer da i øjeblikket ASP.
Avatar billede fico Nybegynder
04. maj 2000 - 21:39 #11
Æhøhåh.....De ligner næsten hinanden....desuden er den orginale pænnest.
Den anden skær i øjnene....den er GRIM !
Men den orginale 9@13 hvor beta'en 00@13
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2000 - 23:21 #12
http://www.whitehat.dk/programmering/ ser bedst ud farvemæssigt, eller står det øvrige design gralt til. Hvad er det ikke Siten skal handle om. Så skal den vel ikke se så trist ud. Den ligner en ren afhandlingsSite.

Karakter 8 @ 13
Avatar billede ludo Nybegynder
05. maj 2000 - 13:54 #13
Ingen af dem viser at det er en side for programmører, det må da kunne laves mere appetitvækkende, netop sådanne sider SKAL da have noget specielt over sig - eller hvad?
Karakter for begge
6 @ 13
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
05. maj 2000 - 17:23 #14
<< ludo >>
Nej, det er rigtigt ... hverken den gamle eller beta versionen af sitet ser ud til at have NOGET som helst med programmering at gøre ..
Avatar billede milo Nybegynder
05. maj 2000 - 22:33 #15
Hmmm...hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg altså ikke nogen af dem er pæne, men den originale er dog pænest...

Hvis jeg skal komme med et forslag, så prøv fx at lave en stribet BG i menuen, det er med populært og pænt, altså fx rød/sort stribet...

Desuden synes jeg der mangler noget kant mellem menuen og hovedsiden, en sort kant ville gøre undervørker tror jeg :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juni 2000 - 19:08 #16
Hvaa ??? Har du snart bestemt dig for hvem der skal have point oder was ?