Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
25. januar 2002 - 13:16 Der er 8 kommentarer

popup

nogen der har en ide om hvorfor der ikke sker noget når jeg klikker på et hyperlink som skal åbne i et nyt vindue??? ........der kommer et vindue men den søger ikke efter en side... er det en indstilling et sted??? ...det er sket efter jeg skiftede til ie6....

/(-Peter-)
Avatar billede dimle Nybegynder
25. januar 2002 - 13:28 #1
Er det sådan med alle links??
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
25. januar 2002 - 13:30 #2
jep.......
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
25. januar 2002 - 13:30 #3
.....og or den sags skyld også bannere - men det er jo også links....
Avatar billede dimle Nybegynder
25. januar 2002 - 14:04 #4
Prøv at se i funktioner: Internetindstillinger: Forbindelser: LAN-indstilliner. Er Brug en proxy-server slået til eller fra???
Avatar billede dimle Nybegynder
25. januar 2002 - 14:21 #5
Prøv at se i funktioner: Internetindstillinger: Forbindelser: LAN-indstilliner. Er Brug en proxy-server slået til eller fra???
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
25. januar 2002 - 18:40 #7
ingen proxy - manuel forbindelse via isdn...
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
25. januar 2002 - 18:50 #8
løste problemet selv ..... var ved at afinstallere og valgte i stedet at reparere, og det hjalp!!