Avatar billede bas Forsker
25. januar 2002 - 12:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oprydning i koder

Hej eksperter

Er der ikke noget med, at der i Home Site er en funktion, som rydder op i ens koder, så de står pænt ?

Hvad hedder funktionen ?
Hvor finder man den henne ?

Er det code sweeper ?

/Martin
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2002 - 13:15 #1
Ja, det er codesweeper, men husk at gem din fil først, for den er ikke altid lige god til at rydde op. Desuden laver den bare noget indrykning og linieskift, den kan ikke lave slamkode til ren kode *G*
Avatar billede pawd Nybegynder
25. januar 2002 - 14:56 #2
HTML-Kit fra chami.com.
Fed editor, og god at have ved hånden når der skal ryddes op.