Avatar billede wolf_ Nybegynder
25. januar 2002 - 10:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Styring af G6 over nettet !!

Jeg kunne godt tænke mig nogle programmer eller et Script, der gør at jeg har mulighed for at styrer G6 ftp over nettet.

Det vil sige oprette/slette brugere, se hvem der er online på serveren, evt. kunne smide folk af (kick, ban) og andre smarte funktioner.
Avatar billede praetorian Nybegynder
25. januar 2002 - 10:56 #1
Det du kan gøre er at installere et fjernadministrerings program på din server samt klient. Når du så vil se hvem der er på serveren starter du bare det program op, og bingo du kan nu rode lige så meget som du kunne hvis du sad foran skærmen.
Avatar billede snowball Novice
25. januar 2002 - 11:02 #2
Jeg tror ikke direkte der findes en web del til G6 (eller BulletProof som den jo egentlig hedder i dag ;)). Jeg har selv ledt længe efter det, men bruger selv fjernadministrering af min PC når jeg har brug for at lave ændringer og jeg ikke fysisk sidder ved PC'en !

Snowball
Avatar billede wolf_ Nybegynder
25. januar 2002 - 11:36 #3
Det ville også være fint hvis det var over en telnet funktion, hvis det betyder at jeg er nød til at finde et andet ftp program er det også i orden.

Et fjernadministrerings program er ikke løsningen, da jeg ikke kan komme ud af huset på mit arbejde med det, p.g.a vores firewall.
Avatar billede wolf_ Nybegynder
17. februar 2002 - 11:24 #4
Intet af det er løsningen.