Avatar billede klas Juniormester
09. juni 1999 - 23:48 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

nogen som vil overtage www.sommer99.dk ?

Er der nogen herinde som kunne tænke sig at over tage siden http://www.sommer99.dk ?

har ingen tid til at lave den... og den har jo potentiale  :o)

Måske lidt sent.. men jeg havde håbet at jeg fik tid til den.. så nu er den til salg / leje

hvis der ikke er nogle intereseret, er der så nogen som kan sige hvordan jeg bedst kommer af med det?

/Klas
Avatar billede bubby Nybegynder
09. juni 1999 - 23:57 #1
Giv den væk, der er jo ingen der vil have et domæne som ikke er deres ønskedomæne, jeg vil gerne have den, men jeg vil ikke betale for den, er det et webhotel eller kun jump?
Avatar billede klas Juniormester
10. juni 1999 - 00:03 #2
giv den væk?? er du da gal.. lav den færdig og opreklamere den.. så er der jo reklame penge i den..

der er hotel hos viborgnet
Avatar billede bubby Nybegynder
10. juni 1999 - 00:06 #3
Hvad vil du ha for den, hvem tror du gider at ha et domæne der hedder sommer99???
Avatar billede klas Juniormester
10. juni 1999 - 00:15 #4
har du set siden?
Avatar billede bubby Nybegynder
10. juni 1999 - 00:23 #5
Avatar billede kermit Nybegynder
10. juni 1999 - 09:29 #6
Du kan jo eventuelt prøve at kontakte:

Alt om københavn ( http://www.aok.dk )

Eller prøv nogle af rejsebureauerne

Der er sikkert nogle købere ! Men du skal nok skynde dig lidt
Avatar billede kermit Nybegynder
10. juni 1999 - 09:29 #7
Ups det skulle bare have været en kommentar ... du kan jo lige afvise det!

Sorry
Avatar billede thoeger Nybegynder
10. juni 1999 - 09:54 #8
Jeg vil da meget gerne opvertage den ingen tvivl om det.
Thoeger@bigfoot.com
Avatar billede klas Juniormester
10. juni 1999 - 11:22 #9
Thoeger .. har du et seriøst bud?
Avatar billede thoeger Nybegynder
10. juni 1999 - 12:45 #10
jeg vil meget gerne kører den videre men jeg ved sku ikke hvor meget jeg har råd til at give...kan vi ikke snakke om det over ICQ
Avatar billede chris Nybegynder
10. juni 1999 - 12:46 #11
Klas : Du skal nok ikke regne med at få mange penge for det domain. Jeg tror at du MAX skal regne med 50kr for navnet www.sommer99.dk. Da man kan købe et helt nyt DK domaine for 150. kr bla hos Digiweb. (og nej jeg arbejder ikke for Digiweb...eller får procenter)  :))
Avatar billede martinwest Nybegynder
11. juni 1999 - 11:53 #12
du skal prøve at få tid til at lave den og hvis du laver den helt færdig og den er kanon fed kan du sætte den i en avis for f.eks. 200 kr. eller der omkring men før du gør det bliver du altså nødt til at lave hjemmesiden helt færdig.
M.V.H. martinwest
Avatar billede martinwest Nybegynder
11. juni 1999 - 11:58 #13
jeg har været inde og se din side og den er altså ikke helt færdig der står jo næsten ikke noget på siderne men hvis du for lavet det så er den 200 kr. værd.
M.V.H. martinwest
Avatar billede gorba Nybegynder
12. juni 1999 - 21:26 #14
ja,, hvis jeg kunne lave dens slags www sider, så hva det en mulighed. at jeg gad og overtage den.
men det klart at med domænet er det ikke meget man får om dage..
men pøj pøj...
Avatar billede klas Juniormester
14. juni 1999 - 14:42 #15
200 kr.  hmm.. skal have mindst 3000 for den... den kan sagtens trække en masse folk til.. og den skal jo ikke nødvendigvis kører videre som den er nu.. den kan bruges til konkurencer.. sendte tidligere et brev ud for at få præmier til sommer konkurencer.. og der var bl.a. mange festivaller som var intereseret. (fx. roskilde)

Den er også god til at skrive om rejser, og få rejse selskaber til at reklamere på den.. hvis den kommer op på omkring 2000 banner visninger om dagen er det jo 400 kr. om dagen i reklame indtægter !

så jeg regner nok med at få lidt mere end de 50 - 200 kr.  :o)

/Klas
Avatar billede chris Nybegynder
14. juni 1999 - 15:20 #16
Klas ..!!
Du må meget gerne fortælle her hvor meget du evt får for det domaine.!! Hvis du altså kan få det solgt.

Klas www.sommer99.dk for 3000kr.!! Har du slugt en gummisko ? 3000kr for noget man kan smide væk efter 3 mdr.  En privat person køber ikke det (er jeg næsten sikker på) og hvis det skulle være et firma, plejer de at forberede et sådan projekt LAAAAAAANG tid i forvejen !! Hvis siderne også skulle omskruktureres ville de måske kun have 1-2 mdr at kunne bruge det domain.! Det ville ikke være andet end en dårlig forretning.
Avatar billede klas Juniormester
14. juni 1999 - 15:43 #17
ved det godt, det er nok lidt meget..

men man kan jo drømme ikke :o)
det var nok bedst selv at lave den.. eller samarbejde med nogle og så tjene penge på reklame indtægterne.. men jeg har ikke vildt meget tid.. det er lidt noget skod...
Avatar billede gosche Nybegynder
21. juni 1999 - 06:36 #18
Klas, jeg har svaret dig via ICQ...
Avatar billede thefreak Nybegynder
27. juni 1999 - 22:56 #19
hvorfor finder du så ikke bare nogle frivillige der vil hjælpe dig med at lave siden?
Avatar billede klas Juniormester
11. august 1999 - 22:00 #20
he he...  gad ikke bruge sommeren på at lave den... og nu er det jo for sent  :o)