Avatar billede storslem Nybegynder
25. januar 2002 - 00:49 Der er 11 kommentarer

Prof. PHP? Se her!

Jeg søger undervisning i PHP, alle former for undervisning har interesse (pr. mail/telefon, mange møder, få møder, opgaver, med eller uden litteratur) - bare du er proffessionel og evt. arbejder med det til hverdag og har det nødvendige overskud og energi til en "håbløs studerende".

Jeg regner ikke med 'intensiv' undervisning, nærmere blot en vejleder som jeg kan stille spørgsmål og som kan komme med et par tips og gode råd undervejs... bl.a. af hensyn til økonomien í det.
For jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Og her er det så jeg gerne vil høre dit tilbud. Er der en interresseret vejleder/underviser til en totalt uerfaren PHP-interresseret IT-studerende og hvad er i givet fald dit umiddelbare tilbud???

Mvh.
"storslem"
Avatar billede invisibleman Nybegynder
25. januar 2002 - 00:55 #1
Jeg "arbejder" med PHP til dagligt, dog ikke som job, men som hobby. Bruger det meste af dagen på PHP og har lavet en del ting, nogle ret avancerede, i PHP.

Har også et MEGET godt kenskab til MySQL (database) samt SQL (til at hive data ud)

En timeløn er dyr .. ~250 kr./time eller mere .. så du bliver nødt til at finde ud af HVOR meget du skal lære (om det er HELT fra bunden eller om du har lidt kenskab til det osv.) og hcor mange timer du regner med at det ca. vil tage.

SÅ kan jeg give dig et tilbud.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
25. januar 2002 - 00:57 #2
Hvis du vil kan du emaile mig på thomas@invisibleman.dk, såkan vi snakke nærmere om det hvis du er interesseret.

Btw .. "møder" .. hvor i danmark bor du ?
Avatar billede dmcn Praktikant
25. januar 2002 - 00:59 #3
Det bedste råd jeg kan give dig er faktisk at prøve selv. Køb en bog om PHP (sig til hvis du skal have anbefalinger) og start fra en ende af. Kig på tutorials online (www.webcafe.dk , www.razor.dk , www.mbn.dk samt mange andre sites), og vigtigst: Spørg når der er noget du ikke forstår!
Jeg sidder online på ICQ 15 - 20 af døgnets timer, og du er mere end velkommen til at spørge der.
ICQ: 27432201
MSN: david@mcnally.dk
E-mail: david@mcnally.dk

Problemet er, at det er svært at lære noget fra sig, som man lærer bedst ved at prøve selv, begå fejlene selv, og blive klogere selv.

Held og lykke. :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
25. januar 2002 - 02:01 #4
Jeg kan IKKE anbefale at købe bøger til det. De har en *så* subjektivt syn på sagen, og man lærer ikke at udvikle sine egne kode stil, men lærer hvordan en anden gør det.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. januar 2002 - 02:05 #5
Thomas : Det gør du jo sådan set også ved at lære ham det. ;)
Lige meget hvilket medie du vælger, er det forfattet af en anden, så vil der kommer personligt præg på det.
Avatar billede storslem Nybegynder
25. januar 2002 - 10:10 #6
Mange tak for jeres indlæg, og tak for jeres tilbud. (-;
Jeg er nu ret sikker på at jeg under alle omstændigheder vil lægge ud med en begynderbog, jeg ved jo stort set ikke andet end at sproget hedder PHP. Jeg vender tilbage senere...
Avatar billede tcr480 Nybegynder
25. januar 2002 - 11:31 #7
Du er velkommen til at kontakte mig.
Jeg har arbejdet med PHP/MySQL i de seneste 4 år, og arbejder til daglig som fuldtidsprogrammør indenfor PHP og MySQL.

Vi kan aftale en rimelig pris på 150 kr. pr. lektion beregnet ud fra cirka 10 lektioner om ugen.

Foregående over mail.

mvh

Johan
Avatar billede tcr480 Nybegynder
25. januar 2002 - 11:31 #8
Iøvrigt, kontakt på tcr480@ofir.dk eller ICQ # 114523904
Avatar billede fireworld Nybegynder
31. januar 2002 - 12:12 #9
Du er også velkommen til at kontakt mig..
Har arbejdet i PHP i godt 2½år nu har programmeret en del cummunities / chatte

min pris er dog ikke ½ så dyr... vil tror mellem 50-60kr i timen og det vil forgå over et InterNet Voice program eller andet alt efter hvad du foretrækker!...

prisen kan vi snakke om hvis du hellere vil betale på andre måder end time løn!
Avatar billede fireworld Nybegynder
31. januar 2002 - 12:14 #10
Sorry glemte kontakt info..

Email: Mc_mads@ofir.dk
TLF: 27216238 / 46326238
ICQ: 70173175
Avatar billede cipherz Nybegynder
11. februar 2002 - 17:14 #11
jeg kan osse, svare på spørgsmål dog ganske gratis betinget af at du selv har prøvet at finde ud af det først ;-)

hygge
  Lars J.