Avatar billede kongen Nybegynder
04. maj 2000 - 16:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til registrering af support

Hej.

Jeg kigger efter et program som vi i vores virksomhed kan bruge til at registere support spørgsmål. Hvis det er muligt, må det også godt kunne bruges i udviklings og test fasen, som en slags bug database.

Håber i kan hjælpe mig
Avatar billede frock Nybegynder
04. maj 2000 - 18:45 #1
Vi bruger en egenudviklet notes database.

Det virker ret godt, og sådan en fætter kan faktisk alves rimeligt hurtigt - med de mest basale features.
Avatar billede hsgroup Nybegynder
04. maj 2000 - 22:07 #2
Interesseret i at få lavet et program der kan???
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2000 - 00:28 #3
Det må da kunne laves i et databaseprogram eller måske enda blot excel. Jeg mener dog, at der findes programmer til formålet. Tja Outlook kunne da også bruges. dette program kan alle normalt i virksomheden bruge.
Avatar billede kongen Nybegynder
05. maj 2000 - 09:55 #4
Det er ikke et problem for os at udvikle det selv. Men jeg ville bare gerne vide om f.eks. Microsoft allerede havde opfundet den dybe tallerken, så vi ikke selv var nødt til at gøre det igen.

Hvad jeg mener er, at jeg håbede på at der allerede var en godt produkt på markedet. for at udvikle en database, er noget vi gør til dagligt.
Avatar billede kao Nybegynder
15. maj 2000 - 15:21 #5
Der findes adskillige produkter, der kan købes ude i byen.
Alle de store leverandøer af total systemer har et Help Desk program med i deres pakker : TIVOLI fra IBM, Unicenter fra CA, OpenView fra HP.
Derudover findes der f.eks. Remedy
www.remedy.com som også sælger er help desk system - de kalder det bare customer support.
Så der er frit slag ude i byen.

Unicenters løsning er ikke så god til at søge i (dvs. bug db er dårligt at bruge den til), her er remedy bedre.
Jeg kender ikke de andre løsninger.
Avatar billede lojmann Nybegynder
18. november 2000 - 17:29 #6
Stadig relevant? Jeg kunne kode det i PHP og mySQL til jer, hvis det var noget?