Avatar billede angelfire Nybegynder
24. januar 2002 - 22:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg bruge for at...

Heysa. er der nogen der hved hvad man skal bruge af programmer til at rippe en DVD (I XP), og hvordan man gør.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2002 - 22:28 #1
www.divxit.dk skulle gerne kunne hjælpe på vej..
Avatar billede angelfire Nybegynder
24. januar 2002 - 22:31 #2
har jeg prøvet kan ikke finde noget der virker
Avatar billede piloto Nybegynder
24. januar 2002 - 22:32 #3
Køb PC Planet nr. 2 (pris 49,75). Der er alt udførligt forklaret og nøje angivet hvor og hvilken software der skal hentes/bruges.
Avatar billede piloto Nybegynder
24. januar 2002 - 22:44 #4
DVDx - programmet ligger på CD'en der følger med bladet. Til de som er i tvivl minder man i bladet om, at det er lovligt at tage backup-kopier af sine egne DVD-film. Men det kan tage op til et døgns tid at rippe en hel film til brænding.
Avatar billede angelfire Nybegynder
25. januar 2002 - 06:51 #5
Ok så vil jeg købe det Takker
Avatar billede bab Nybegynder
25. januar 2002 - 09:58 #6
Gå op på www.vcdhelp.com der står alt.