Avatar billede star-design Nybegynder
24. januar 2002 - 22:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SMS-kopiering fra Nokia 6210...

Jeg har idag købt et datakabel til min Nokia 6210, og har med telefonens medflg. software fået kopieret min telefonbog, og mine kalendernoter ind på computeren...

Men jeg har hørt at det også er muligt at kopiere ens SMS-beskeder ind på computeren...? Nogen som ved hvordan og som evt. kender et program???
Avatar billede maxium Novice
24. januar 2002 - 22:20 #1
tror at du kan med logomanager prøv www.download.com og søg logomanager
Avatar billede star-design Nybegynder
24. januar 2002 - 22:23 #2
download.com kan altså ikke finde det nævnte program...
Avatar billede piloto Nybegynder
24. januar 2002 - 22:24 #3
Jeg ved intet om kopiering af SMS'ere, men syntes det er en uhyrlig pris Nokia forlanger for et skide kabel.
Avatar billede star-design Nybegynder
24. januar 2002 - 22:24 #4
damn, fik trykket på den forkerte knap, og fik givet dig point'sne...
nu har du fået dine point, så nu må du hjælpe mig... :)