Avatar billede renefred Nybegynder
04. maj 2000 - 15:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Excel der blinker

Problemer med Oficce pakken på W98.
En stensikker måde at få lor*** til at gå agurk, er ved at "cpoy-paste" i Excel. Så blinker skærmen sort-billede-sort. Microsoft har et patch/upgrade/fix på deres site, men lige lidt hjælper det.

Hvis nogen sidder inde med gode ideér (ikke at vælge et andet stykke software) så sig endelig til.
Avatar billede doeleman Nybegynder
04. maj 2000 - 17:19 #1
Jeg havde samme problem på mit arbejde.

Problemet blev løst ved at sætte skærmopløsningen ned fra 1024x768 til 800x600. Hvorfor dette skulle hjælpe, ved jeg ikke, men det gjorde det.

Håber du kan bruge tippet.
Avatar billede renefred Nybegynder
05. maj 2000 - 09:19 #2
At ændre opløsningen var ikke meget bevendt. Problemet har også spredt sig uden for office pakken. OG igen - Windows patch-og-jeg-skal-komme-efter-dig hjælper ikken en ski**.
Avatar billede monzter Nybegynder
05. juni 2000 - 18:46 #3
Er der nogen som helst sammenhæng i "blinkeriet" eller kommer det bare umotiveret en gang imellem???
Avatar billede renefred Nybegynder
06. juni 2000 - 11:56 #4
Blinkeriet opstaar umotiveret, men oftest i sammenhaeng med Microsoft produkter - office og explorer.
Avatar billede monzter Nybegynder
06. juni 2000 - 12:09 #5
Der er altid den simple, men trælse løsning på problemet, nemlig at formatere, så burde alle fejl løse sig.
Ellers kan du prøve at geninstallere windows.
Avatar billede renefred Nybegynder
15. juni 2000 - 14:11 #6
Maskinen var ny-formateret og installationen var en sprit-ny Windows 98 UK edition. Det hyr gider man ikke igennem igen.
28. marts 2001 - 16:54 #7
renefred -> er excel holdt op med at blinke ?
hvis det er tilfældet - laver du så ikke selv et svar og accepterer dette, så sprøgsmålet kan blive lukket.
Avatar billede renefred Nybegynder
29. marts 2001 - 12:28 #8
Et eller andet har virket, for der er ikke mere blinken. Hvad det præcis var ved jeg ikke, da vi havde med en periodisk fejl at gøre. Som tak for at gøre mig opmærksom på, at Windows ikke altid har kørt som det gør nu, kan jeg ikke andet end acceptere.
29. marts 2001 - 12:33 #9
Hov - nu fik jeg pointene, var det ikke en fejl !!
Vil du ikke have dem igen?
Avatar billede janvogt Praktikant
29. marts 2001 - 12:42 #10
Godt gået Flemming.
Sådan kan man jo hurtigt klatre op ad ranglisten! :-)

29. marts 2001 - 12:46 #11
Tak for din venlige kommentar Jan !!!
Avatar billede janvogt Praktikant
29. marts 2001 - 12:54 #12
Jeg mener bare - det er jo ikke første gang du laver svar-nummeret.

>>> renefred
Giv mig 500 point og du får 1000 igen.

29. marts 2001 - 12:59 #13
Så vidt jeg husker Jan, så var det en anden bruger, som accepterede mit svar i stedet for dit, hvilket jeg er ud af stand til at gøre noget ved, men du fik dem da igen allerede inden brugen selv bad om det.
Avatar billede janvogt Praktikant
29. marts 2001 - 13:27 #14
Ja, det har du ret i, men det er ikke det, som er problemet.
I relation til ranglisten fik vi dengang begge 60 point selv om det egentlig kun var mig, som skulle have haft dem.

Det samme er tilfældet her. Du får 60 point for at stille spørgsmålet: \"Er Excel holdt op med at blinke\"
Avatar billede renefred Nybegynder
29. marts 2001 - 16:08 #15
Mage til pernittenhed skal man lede længe efter....få jer dog et liv.
29. marts 2001 - 20:04 #16
:-)
Avatar billede janvogt Praktikant
30. marts 2001 - 08:02 #17
;-)