Avatar billede ipack0 Nybegynder
24. januar 2002 - 19:25 Der er 2 kommentarer

Nonen og sømanden

Hej jeg har hørt en masse snakke om vitigheder om nonnen og sømanden. Men aldrig hørt dem hvor finder jeg nogle eller kender du en
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. januar 2002 - 20:00 #1
Godt nok er der ikke en sømand med her, men nonnen er der da :)

En nonne stiger ind i en taxa, og chaufføren siger: "Jeg har en tilståelse. Jeg har altid drømt om at få den suttet af af en nonne." Nonnen: "Det kan kun lade sig gøre, hvis du både er katolik og enlig." Chaufføren: "Jeg er både katolik og enlig." Nonnen beder ham så holde ind til siden, hvor hun udfører jobbet. Lige efter akten begynder chaufføren at græde, hvortil nonnen spørger: "Hvad er der galt - hvorfor græder du?" Chaufføren: "Jeg løj for dig, i virkeligheden er jeg jøde og gift." Nonnen: "Det er i orden. Mit navn er i virkeligheden Brian, og jeg er på vej til karneval."
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2002 - 20:24 #2
hmmmmm..... det er mere et udtryk end egentlig en vittighed.
Men selvfølgelig findes der da vittigheder om nonnen og sømanden (ka bare ikk lige huske nogen)
Men hvor det stammer fra skal jeg ikke kunne sige. :(

POPCORN the undead zombie ghost-pirate