Avatar billede anjensen1 Novice
24. januar 2002 - 16:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ikon 'opstået'

Hejsa
Efter at der er spillet cs online 'opstod' der et nyt ikon på skrivebord:

New Microsoft Data Link.UDL

Er der nogen der har en forklaring?
Jeg har zoneAlarm på min forbindelse.
På forhånd tak.

Avatar billede peet-49 Novice
24. januar 2002 - 16:39 #1
Du kan ikke spille online, uden at give tilladelse til deres side, derfor har spillet lagt en icon på dit skrivebord.
Avatar billede anjensen1 Novice
24. januar 2002 - 17:13 #2
>>peet
Det er helt sikkert ikke derfor
Der har været spillet siden jul og det var først idag der dukkede en ikon op
Det er jo endvidere en datasouce UDL genvej
Under 'provider' ses at det har med OLE DB at gøre
Det er en 'genvej' til at anvende en db men hvad og hvorfor..?
Håber på andre gode idér
Avatar billede reg_guy Nybegynder
24. januar 2002 - 17:35 #3
jeg har ikke lige nogen gode ideer, men jeg syntes nu alligevel at jeg har hørt det der OLE DB før...
søger efter svar...
Avatar billede reg_guy Nybegynder
24. januar 2002 - 17:36 #4
her står lidt mærkelige og ubrugelige ting:
http://www.google.com/search?hl=da&q=new+Microsoft+Data+Link.UDL&lr=
Avatar billede anjensen1 Novice
24. januar 2002 - 18:14 #5
>>reg_guy
Jo den side har jeg været på.
ADO er ActiiveX Data Object.
Jeg tolker det skete som om nogen udefra har forsøgt at få adgang til en db på pc'en (eks reg-db..?) forsøget afvises af zonealerm og der står nu et sært ikon som 'fodspor' efter handlingen.
Jeg søger ikke info om hvad UDL eller ADO er men derimod hvordan der kan komme et nyt ikon på skrivebordet. Det er det der er så mærkeligt.
???
nb. Spilleren garanterer at han ikke har gjort noget som helst på pc bortset fra at spille..
Avatar billede anjensen1 Novice
31. januar 2002 - 14:07 #6
never mind