Avatar billede finnwikke Nybegynder
24. januar 2002 - 16:11 Der er 1 kommentar

Formatering af tekst i WebCalendar

Jeg har installeret WebCalendar på serveren og vil nu gerne finpudse tekst m.m, men jeg er løbet ind i to vanskeligheder
1. Hvordan formaterer jeg teksten i understående script så al teksten bliver verdana.
2. I oversættelsesfilen Danish.txt står der f.eks
Dette program krÊver at cookies er slÂet til i browseren
Hvordan får jeg tegnene æ,ø,å til at optræde rigtigt. Jeg har prøvet med ø o.s.v
det virker ikke. Er der en anden måde
Mange hilsner
Finn Wikke
Avatar billede finnwikke Nybegynder
24. januar 2002 - 16:13 #1
Undskyld! her er scriptet
<HTML>
<HEAD>
<TITLE><?php etranslate("Title")?></TITLE>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
// error check login/password
function valid_form ( form ) {
  if ( form.login.value.length == 0 || form.password.value.length == 0 ) {
    alert ( "<?php etranslate("You must enter a login and password")?>." );
    return false;
  }
  return true;
}
</SCRIPT>
<?php include "includes/styles.inc"; ?>
</HEAD>
<BODY BGCOLOR="<?php echo $BGCOLOR;?>"
ONLOAD="document.forms[0].login.focus(); <?php if ( ! empty ( $login ) ) echo "document.forms[0].login.select();" ?>">

<H2><FONT COLOR="<?php echo $H2COLOR?>"><?php etranslate("Title")?></FONT></H2>

<?php
if ( ! empty ( $error ) ) {
  print "<FONT COLOR=\"#FF0000\"><B>" . translate("Error") .
    ":</B> $error</FONT><P>\n";
}
?>
<FORM NAME="login_form" ACTION="login.php" METHOD="POST" ONSUBMIT="return valid_form(this)">

<TABLE BORDER=0>
<TR><TD><B><?php etranslate("Username")?>:</B></TD>
  <TD><INPUT NAME="login" SIZE=10 VALUE="<?php if ( isset ( $last_login ) ) echo $last_login;?>" TABINDEX="1"></TD></TR>
<TR><TD><B><?php etranslate("Password")?>:</B></TD>
  <TD><INPUT NAME="password" TYPE="password" SIZE=10 TABINDEX="2"></TD></TR>
<TR><TD COLSPAN=2><INPUT TYPE="checkbox" NAME="remember" VALUE="yes" <?php if ( ! isset ( $remember ) || $remember == "yes" ) echo "CHECKED"; ?>> <?php etranslate("Save login via cookies so I don't have to login next time")?></TD></TR>
<TR><TD COLSPAN=2><INPUT TYPE="submit" VALUE="<?php etranslate("Login")?>" TABINDEX="3"></TD></TR>
</TABLE>

</FORM>

<P>
<?php if ( $demo_mode ) {
// This is used on the sourceforge demo page
  echo "Demo login: user = \"demo\", password = \"demo\"";
} ?>
<BR><BR><BR>
<FONT SIZE="-1">
<?php etranslate("cookies-note")?>
<P>
<HR><P>
<A HREF="<?php echo $PROGRAM_URL ?>" CLASS="aboutinfo"><?php echo $PROGRAM_NAME?></A>
</FONT>
</BODY>
</HTML>