Avatar billede torben_moeller Nybegynder
24. januar 2002 - 15:07 Der er 3 kommentarer

Server

jeg har en P133 der kører med windows 98, som skal stå som firewall.. jeg har efterhånden opgivet håbet om at få 98 til at agere server

http://www.eksperten.dk/spm/158319

kan man få nogle windows programmer der får den til at virke som server, så jeg kan bruge den som effektiv firewall?

et der går ind og overrider windows mere eller mindre håbløse roden rundt i IP adresser..

alle svar der indeholder Linux belønnes med et klask i måsen.. det er IKKE et alternativ :o)

Gerne et freeware el. lign

Avatar billede mandrake666 Nybegynder
24. januar 2002 - 15:50 #1
Winroute ??
Har du kigget på den ?
Avatar billede torben_moeller Nybegynder
24. januar 2002 - 16:26 #2
nææææh nej.. men det kommer nok.. tak.

hvor kan den downloades??
kan den kombineres med div. web og ftp-servere??
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
25. januar 2002 - 13:44 #3
Under Win 98 ligger programmet personal web server, med det skulle du kunne kunne få løst dit problem med server. firewall er noget andet, ved jheg ikke om er includeret, ellers find en på nettet, f.eks zonealarm.