Avatar billede lucas2000 Novice
24. januar 2002 - 14:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IncrediMail

Hej er der nogen der har erfaring med IncrediMail ??
Avatar billede lucas2000 Novice
11. december 2002 - 08:25 #1
luk
Avatar billede mikemol38 Nybegynder
04. november 2004 - 16:24 #2
Ja, jeg synes at det er et morsomt program, men er lidt ærgelig over at
have betalt for Premium medlemsskab og så skal til at betale yderligere
for Gold Gallery, hvor der er et meget bredt udvalg af sider, animationer
osv. Dog kan der hentes en masse gratis ude på nettet i stedet, så alt i
alt kan det kraftigt anbefales. Har nu været Premium medlem i et par år
efterhånden.

Mvh
Avatar billede lucas2000 Novice
05. november 2004 - 08:20 #3
Hej mikemol38
Du har sørme været langt nede emnerne :-)
Jeg gik væk fra den igen, bruge nu alm outlook