Avatar billede mengo Nybegynder
24. januar 2002 - 13:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

RAS opkoblings problemer!!

Hej

Jeg har nogle problemer med min RAS opkobling. Den har virket uden problemer
i 3 måneder men lige pludselig er den gået ned!! Jeg har vedhæftet nogle
skærmbilleder da jeg syntes det forklarer problemet bedre!!! Håber ikke det
gør noget!!  Det har jeg så ikke alligevel

Billede 1: Dette er det skærmbillede jeg får når jeg går ind under Routing
and Remote access.. umiddelbart ser det jo rigtigt ud!!! man skal bare
klikke på + ikk???  se billede 2:

På billede 2 kan man se hvad den viser så snart jeg klikker på +  en rød
advarsels med hvidt kryds!! ligesom når RAS ikke kører, men på billede 1 viser den at den kører???

Jeg ville så bare oprette en ny RAS opkobling men det kan jeg ikke få lov
til??? og det er der mit problem ligger nu!!! på billede 3 kan man se mine
muligheder... jeg kan disable min RAS, men jeg kan ikke få lov til at enable
den igen!!! ej heller oprette en ny!!!  jeg har 4 modems på og jeg ved de virker!!

Der skulle jo gerne have været et billede under RRAS hvor jeg kunne se alle mine modems
m.v. + properties

Nogen der kan hjælpe mig???

mvh
michael

P.s. jeg ved godt at man ikke kan vedhæfte
så hvis der er nogen der kan forstå ovenstående og gerne vil hjælpe, kan jeg
sende billeder til dem:-)

På forhånd tak
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. januar 2002 - 13:33 #1
Hvis du sender billederne til mig, kan jeg ligge dem online... get2meat@hotmail.com
Avatar billede mengo Nybegynder
24. januar 2002 - 13:53 #2
det er sendt til din hotmail!!! tak for det!!
Avatar billede mengo Nybegynder
24. januar 2002 - 14:36 #4
hvis det er størrelsen på point der er problemet så kan vi sagtens runde op til 100:-)  jeg skal bare have løst dette problem
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. januar 2002 - 15:59 #5
Ikke for mit vedkommende... Jeg arbejder for tiden på at lave en side til eksperten (ikke en siden i samarbejde eller noget med Eksperten), hvor man kan uploade sådanne screenshots, programmer og hvad der nu skulle være, at folk har brug for at udveksle.
Avatar billede mengo Nybegynder
24. januar 2002 - 16:07 #6
ahh go idé.. men jeg ville nu bare gerne have løst lit problemo:-)
Avatar billede mengo Nybegynder
23. marts 2004 - 21:58 #7
luk denne
Avatar billede mengo Nybegynder
23. marts 2004 - 22:04 #8
hj