Avatar billede promic2 Nybegynder
24. januar 2002 - 07:28 Der er 5 kommentarer

En frame der virker på samme måde som <?php include('etellerandetphp');

Er der en mulighed for at lave en IFrame der virker på samme måde som <?php include('etellerandetphp');?> fordi det er lidt træls at når der kommer flere indlæg i en iframe så forsvinder noget af testen + at der er ingen grug til at top loge skal loades ind hele tiden ..
Avatar billede novellenet.dk Nybegynder
24. januar 2002 - 07:42 #1
dinfil.php?vis=noget
<?
$filnavn = $vis.".php";
?>
<frame ... src="<?=$filnavn;?>">

Det er MEGET utestet, men det er da et forsøg værd...
Jeg har aldrig rigtig arbejdet i frames...
Avatar billede promic2 Nybegynder
24. januar 2002 - 07:44 #2
jeg vil da lige prøve og se om det virker
Avatar billede promic2 Nybegynder
24. januar 2002 - 07:48 #3
nej det virker ikke rigtig .. du kan se det på www.case.adsl.dk
Avatar billede promic2 Nybegynder
24. januar 2002 - 08:30 #4
ja det i ser på case.adsl.dk lige nu .. bruger Iframe .. men det kan det ikke blive ved med .. for ligså snart min tagwall bliver støre vil texten forsviden den under framen og det skal den ikke den skal vises hele tiden.. findes der ikke en anden for for include hvor man kan gøre det . jeg er villig til at gi flere points til den der har et SVAR !!! !
Avatar billede srigger Nybegynder
13. februar 2006 - 16:36 #5
Hey promic2 jeg har set at du har lavet forslag til logo før og jeg går og mangler et så jeg ville høre om det var noget du havde mod på ?