Avatar billede bliddo Nybegynder
03. maj 2000 - 17:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Netwatch.exe

Er der nogen der kender et lille monitor program (a'la netwatch.exe til Win9x)der virker under WinNT og Win2000?
Avatar billede sjensen Nybegynder
04. maj 2000 - 00:16 #1
Der findes et tilsvarende NetWatch til Winnt på Windows NT resourcekit, både til server og til wks.

Jeg er ret sikker på at det kan downloades fra MS Hjemmeside.
Avatar billede sjensen Nybegynder
04. maj 2000 - 09:23 #2
øhh...

hvorfor afviser du svaret når det er rigtigt hvad jeg skriver ?

Er det fordi du ikke har adgang til resourcekit eller kan finde noget på ms homepage ?

det er fint nok at afvise, men lidt forklaring ville være rart. Ellers er det jo svært at hjælpe !!
Avatar billede bliddo Nybegynder
04. maj 2000 - 09:40 #3
Rolig nu...Jeg var lige ved at kommentere!!!
Jeg har i mellemtiden fundet et bedre alternativ der hedder Netwatcher Pro. Det kan fíndes på http://www.cs.utwente.nl/~verschoo/html/software.html
- og er freeware!

Avatar billede sjensen Nybegynder
04. maj 2000 - 11:15 #4
ok, jeg er beroliget ! Jeg var nu aldrig rigtigt ophidset ;-)

Det er bare lidt irriterende at det eneste svar der er bliver afvist uden en kommenteret årsag. Den har jeg fået nu så det er helt fint !

Jeg vil i øvrigt selv tage et kig på Netwatcher Pro. Tak for linket !
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. maj 2000 - 15:19 #5
Fedt nok, jeg kan ikke åbne det angivne link. Desuden hvorfor lukker du ikke denne sag?
Det kan du gøre ved at selv skrive et svar og derefter selv acceptere det.
Du mister ikke nogen point ved det!

-Maniacdog-
Avatar billede bliddo Nybegynder
04. maj 2000 - 16:19 #6
Ups. Jeg kan godt se linket er dødt. Derfor har jeg nu lagt en zip fil op på dk.binear

Så hent programmet derfra istedet.