Avatar billede b.h Nybegynder
23. januar 2002 - 20:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Rundll 32 har medført en fejl i ukent

    jeg har lige formateret min pc og instaleret win me igen men jeg har ikke andet end problemer pc-en går ned og når jeg bruger nogle af mine programer og så får jeg den skide fejl melding Rundll 32 har med ført en fejl i ukent er der en der kender det problem og løsningen .
Avatar billede egadm Nybegynder
23. januar 2002 - 20:32 #1
prøv at installere internet explore 5.5 sp2 eller internet explore 6
det plejer at hjælpe :-)
Avatar billede b.h Nybegynder
23. januar 2002 - 20:32 #2
er der virklig ikke en der kan hjælpe mig
Avatar billede b.h Nybegynder
23. januar 2002 - 20:34 #3
tror du det
Avatar billede b.h Nybegynder
23. januar 2002 - 20:35 #4
er der nogen steder man kan dovnloade explore 6??
Avatar billede nicklasb Nybegynder
23. januar 2002 - 20:54 #5
på microsofts hjemmeside...
Avatar billede b.h Nybegynder
23. januar 2002 - 20:59 #6
oki det prøver jeg tak
Avatar billede bergeren Nybegynder
23. januar 2002 - 21:30 #7
Ellers så prøv at finde en ven der også har WinME og kopier Rundll 32 derfra. Det hjalp ved en af mine venner
Avatar billede nicklasb Nybegynder
23. januar 2002 - 22:32 #8
Så skal du bare huske at starte op på start-disketterne og kopiere dem i DOS. Ellers bliver de brugt af Windows, og så kan du ikke erstatte dem...

/Nicklas B.
Avatar billede professoren Nybegynder
30. januar 2002 - 14:44 #9
Det kunne være virus..jeg har flere gang set (i forbindelse med badtrans,nimda, loveletter osv) problemer med windows systemfiler:
rundll32
kernel.dll
kernel32.dll

Gå evt. inde i regedit og se om filerene er blevet ændrede fornylig...og
kør en virusscan!!
Avatar billede bergeren Nybegynder
10. februar 2002 - 01:36 #10
Prøv at boote op med WinME startdisketten(eller boot fra CD) og vælg repair

Du kan også bare sæte i drevet når din computer og så vælge reapir fra WinME popuppen
Avatar billede professoren Nybegynder
11. februar 2002 - 18:08 #11
Hvis du ikke er særlig kendt med registreringsdatabase og regedit, prøv shareprogrammet "system mechanic"