Avatar billede pallesimonsen Nybegynder
23. januar 2002 - 19:58 Der er 4 kommentarer

Stille spørgsmål til Newsgroups???

Hår jeg vil sende et indlæg/kommentar til en nyhedsgruppe får jeg flg. tilbagesvar:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen.  Emne 'Sv: !!! HJÆLP !!!Scarlets - Prinsesse toben!!!', Konto: 'news.stofanet.dk', Server: 'news.stofanet.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server: '441 437 Followups must start with `Re: ' (see http://sunsite.dk/RFC/rfc/rfc1036.html)', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441, Fejlnummer: 0x800CCCA9

Hvad er galt?????+
Avatar billede dr.truti Nybegynder
23. januar 2002 - 20:01 #1
Jeg har selv Stofanet i Sønderborg (SKOD) og tit er mail serveren bare død.
Avatar billede riversen Nybegynder
23. januar 2002 - 20:02 #2
Erstat Sv: med Re: i emne

du svarer på et indlæg, ik?
Avatar billede professoren Nybegynder
24. januar 2002 - 13:29 #3
Du kan selv poste svar til newsgroups hvis:

--de er "Åben" (unmoderated)
--eller du er medlem af newsgroup

f.eks. kig på:

www.yahoogroups.com
www.smartgroups.com
www.deja.com (google newsgroups)
Avatar billede riversen Nybegynder
24. januar 2002 - 22:15 #4
hjælper det ikke eller hva'?