03. maj 2000 - 15:51 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan brænder man et image på en CDROM?

Jeg har et image der hedder start.bin på ca. 657 MB og ved siden af er der en fil som hedder start.cue. Jeg har en idé om at jeg skal bruge et bestemt program til at brænde ISO'en, men hvilket?
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
03. maj 2000 - 15:57 #1
www.golden-hawk.com kan du downloade
en prøve version af CDR-WIN.

Det er dette program du skal bruge til at brænde CUE/BIN iso´er med.

Du kan også hente et program "bin2Iso.exe" som kan konverterer din Cue/bin fil til .ISO så kan du brænde det i EasyCDCreator.

Vh. Mads Østerby
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
03. maj 2000 - 15:58 #2
www.goldenhawk.com

uden bindestreg :-)

Mads
Avatar billede kenan Nybegynder
03. maj 2000 - 20:33 #3
www.ahead.de kan du downloade
nero-burning rom jeg tror det kan bruges.

mvh
damir
03. maj 2000 - 20:48 #4
De kan begge bruges. Tak for hjælpen. Det er iøvrigt diabloII beta-versionen. I skulle vel ikke ligge inde med en seriel-kode til installationen af den.