Avatar billede preclean Nybegynder
23. januar 2002 - 18:58 Der er 1 løsning

test af kode

Hej alle sammen.
jeg er ved at lave et oplæg omkring testning. Jeg efterlyser nogle kloge ord, gode link ang:
hvorfor tester man ,hvordan man tester( V-modelen IEEE standart er der andre standarter ?), hvilken værktøjer bruger man til test , er der specielle værktøjer til fx c/c++ kontra java

Unittest, funktionstest, accepttest, sluttest, brugertest. er alle områder jeg kunne forstille mig at komme ind på i mit oplæg....

jeg fordeler poing udfra kvaliteten af svaren !!
Avatar billede preclean Nybegynder
24. januar 2002 - 13:23 #1
lukker spm..
jeg har været oppe til eksamen og har derfor ikke brug for nogle input mere :)