Avatar billede stormtrack Nybegynder
23. januar 2002 - 17:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

i Word Send til postmodtager vedhæft som fil

Dette var muligt under WIN95/office 2000, efter at vi på min arbejdsplads har skiftet til WIN2K er dette ikke længere muligt - Valgmuligheden er slået til under funktioner/indstillinger/generelt i Word, men funktionen er ikke tilgængelig

Nogen gode bud, da vi er lidt på glatis ??
Avatar billede Jman Praktikant
23. januar 2002 - 19:16 #1
jeg går bare op i filer og siger sendt til -> postmodtager (og der kan jeg vælge om det skal vedhæftes som fil)
Avatar billede stormtrack Nybegynder
23. januar 2002 - 20:03 #2
problemet er bare at filen vil være åben for modtageren, dette besværliggøre det for både bruger og modtager af filen, som sagt virkede det under WIN95/office 2000. Funtionen er også til stede under WIN2K/office 2000 men virker bare ikke.
Avatar billede stormtrack Nybegynder
23. januar 2002 - 20:04 #3
hm fik lige nærlæst dit svar - det er lige det som ikke virker hos os -
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. januar 2002 - 15:25 #4
hhhmm någet er i stykker , jeg har lige testet det og her virker det fint :))så måske en rep af officepakken ka hjælpe...
Avatar billede stormtrack Nybegynder
25. januar 2002 - 17:06 #5
Hej cp1 Det drejer sig om ca. 15 maskiner der i så fald er defekte installationer på inklusive min egen, hvor jeg heller ikke kan få det til at virke - hvilket mail program bruger du ?

Jeg tror næsten at der må være en detalje vi har overset, funktionen er jo slået til den virker bare ikke  - outlook måske
Avatar billede stormtrack Nybegynder
26. januar 2002 - 09:03 #6
Har løst problemet - svaret ligger i SR1a til office