Avatar billede simonj Nybegynder
23. januar 2002 - 17:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Film-effekt

Findes der et program der kan filtrere en bestemt farve i en .avi væk, eller evt. erstatte det med et andet filmklip? (greenscreen-teknologien)
Måske kan Adobe Premiere ?
Avatar billede simonj Nybegynder
23. januar 2002 - 23:31 #1
hm.
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. januar 2002 - 08:02 #2
Det er jeg ret sikker på, at Premiere kan. Men for at få det bekræftet skal du nok over i generelt-video/foto kategorien.
Avatar billede viola+ Nybegynder
25. januar 2002 - 14:51 #3
.
1 shake - http://www.nothingreal.com/
2 digital fusion - http://www.eyeonline.com/
3 Adobe aftereffects har en native keyer der ikke er god men der er adskillige keyer-plugins der er udmærkede.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
05. februar 2002 - 11:27 #4
premiere kan sagtens keye, jeg mener også at du har mulighed for at bruge rgb key eller color key.

/på besøg fra video sektionen
Avatar billede flash-man Nybegynder
19. februar 2002 - 13:38 #5
Adobe Premiere som du nævnte kan helt sikkert, ved jeg er stødt ind i det et sted...
Og af samme producent findes After Effects, som er lavet til det...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
19. februar 2002 - 13:39 #6
godt vi lige fik det med......?!?!?!?