Avatar billede undertaka Nybegynder
23. januar 2002 - 16:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fserve med SpeedStream 2601 NetExpress

Hey ;)
Jeg har et problem.. min Fserve i mIRC virker ik.. De andre kan ik connecte til min server. Enkelt:
Jeg kan ik Dcc chat/send.. Men kan godt "get" Jeg har en webserver kørende og en Ftp server... så jeg kan ik se problemet ... 200 pts til den kloge ekspert ;)
Avatar billede rickypriv Nybegynder
29. januar 2002 - 22:03 #1
www.dsl-faq.dk

Her kan du finde et punkt under menuen NetExpress der hedder "mIRC FServer".
Når det er gjort skal du ind i mIRC og sætte den til at bruge de porte som www.dsl-faq.dk åbner i din router.
Det kan du gøre under Options for DCC. :)
Jeg håber du får det til at virke .. ellers må jeg selv lige fyre op for min FServer, som jeg ikke har brugt i en sand evighed :)
Avatar billede undertaka Nybegynder
30. januar 2002 - 00:02 #2
rickypriv: Jeg har lige et spørgsmål til.. Når jeg vil sende en fil eller Dcc chatte.. Siger den at min local host er : 192.168.1.7 .. så kan den ikke connecte... Kan du hjælpe ?
Avatar billede rickypriv Nybegynder
30. januar 2002 - 08:58 #3
Ja, du skal ind på din router og sætte den til Basic og ikke Åben ... når den står til åben får de nemlig fat i din private computer på nettet ..
Avatar billede undertaka Nybegynder
30. januar 2002 - 13:09 #4
Rickypriv: mange tak ;) Hvis du lige smider det som svar... så får du pts..
Avatar billede rickypriv Nybegynder
01. februar 2002 - 21:00 #5
Okay .. jeg håber du fik det til at funke ..! :)