Avatar billede superx Nybegynder
23. januar 2002 - 15:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med deling af drev

Jeg har lige installeret windows 2000 pro. men har problemer med at dele filer når jeg går ind og vil hente noget fra en anden computer kan jeg udmærket godt se computeren, men der er ikke delt nogen drev. Jeg kan kun se printere og planlagte opgaver. Jeg har tejjet at drevet er delt. Hvad kan der være i vejen ???
Avatar billede 3xa Nybegynder
23. januar 2002 - 15:31 #1
Prøv at se om mapperne også er delt...
Avatar billede jytteq Nybegynder
23. januar 2002 - 15:32 #2
Du skal SHARE nogle foldere eller drev i computermanagment.
Avatar billede jytteq Nybegynder
23. januar 2002 - 15:36 #3
udskyld jeg havde ikke lige set at du havde delt hele drevet det skulle være nok til mapperne også.
Avatar billede mygskys Nybegynder
23. januar 2002 - 15:44 #4
Hej Superx

Højreklik på drevet og vælg deling.

I det nye vindue vælger du "Nyt share" eller hvad det hedder. I det næste vindue kalder du det nye share for et eller andet, fx. "Fællesdrev"

Så skulle den være der...

Mygskys
Avatar billede superx Nybegynder
23. januar 2002 - 15:45 #5
3xa > det virkede men jeg kan jo ikke rigtigt give dig nogle point når du kun kommenterede bare lig et svar så skal du nok få pointene
Avatar billede 3xa Nybegynder
23. januar 2002 - 15:46 #6
Ok - det var da rart - god fornøjelse og tak!