Avatar billede farouche Nybegynder
23. januar 2002 - 14:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Global tastatur genvej

Hej alle

Jeg har en lille applikation, som som ligger i min system tray.

Jeg ville meget gerne kunne kale en metode ved hjælp af en tastatur genvej, og denne genvej skal meget gerne være global.

Ddet vil sige at den skal reagere på den lige meget om applikationen er i fokus eller ikke.

Hvordan gør man noget sådan i VB

PÅ forhånd tak
Avatar billede farouche Nybegynder
23. januar 2002 - 15:53 #1
Fandt en lille komponent  :o)
Avatar billede onlinepc Nybegynder
23. januar 2002 - 22:14 #2
Kunne man måske få at vide, hvor du fandt denne komponenet, PLEEEEAAAASEE
Avatar billede farouche Nybegynder
24. januar 2002 - 13:01 #3
selvfølgelig :

http://www.developerfusion.com/show/1692/1/redir

og så er den gratis  ....