Avatar billede cdelicht Nybegynder
23. januar 2002 - 13:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad sker der med de mange gamle ("døde") spørgsmål?

(Jeg kom ti lat lukke dette spørgmål (http://www.eksperten.dk/spm/162243), men mener ikke debatten er færdig - derfor oprettet igen :)
Der ligger mange spørgsmål der er rigtig gamle (1 år eller mere) og som aldrig er blevet lukket. Hvad sker der med dem?
Nogle af disse brugere har stillet nye spørgsmål siden hen (fornyelig). Kunne man ikke forhindre brugerne i at stille nye spørgsmål, hvis de har åbne spørgsmål der ikke er blevet svaret/kommenteret på i f.eks. 3 md.?
Årsag: det er irreterende at 'spilde krudt' på at svare når spørgeren ikke gider ulejige sig med at reagere.
Avatar billede larsen1 Nybegynder
23. januar 2002 - 13:45 #1
100 % enig! God ide.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
23. januar 2002 - 14:21 #2
enig
Avatar billede plambo Nybegynder
24. januar 2002 - 15:44 #3
enig
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. januar 2002 - 14:57 #4
enig
Avatar billede cdelicht Nybegynder
28. februar 2002 - 09:28 #5
Proforma svar - der sker vist ikke mere her!