Avatar billede dd_ns Nybegynder
23. januar 2002 - 12:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

reklame som på tv2 eller jubii..

Jeg har set den fede effekt med at et vindue kommer "løbende" fra en side, stopper i 10 sekunder, øg løber tilbage på sin plads. Bla. på windows update til XP, TV2 og jubii... Hvordan laver man det?
Avatar billede wasted Nybegynder
23. januar 2002 - 13:11 #1
D-HTML, få et objekt til at bruge de indbyggede visual-filters (virker sikkert kun i IE4+)

tjek evt. www.w3c.org de har HTML og CSS specifikationerne.
Dette er egentlig kun en formodning, og jeg gider ikke rigtig undersøge det i bund, men prøv det, jeg tror det er rette spor :o)

*~/WasteD\~*
Avatar billede dd_ns Nybegynder
23. januar 2002 - 13:13 #2
Der er mulighed for flere point hvis du eller en anden kan komme med en samlet pakke!
Avatar billede wasted Nybegynder
23. januar 2002 - 13:17 #3
Ja oki; du skal self. osse bruge noget JavaScript, evt. istedet for visual filters, så virker det i IE og NS.

Det er i bund og grund en simpel funktion, som flytter et objekt og samtidig forstørrer det, indtil en vis størrelse og position, hvorefter en ny funktion gør det modsatte (!).

Tror du får mere held med dit spm i kategorien javascript, da det dybest set intet har med ASP at gøre !

*~/WasteD\~*
Avatar billede dd_ns Nybegynder
23. januar 2002 - 13:19 #4
okay, men det skal KUN køre i IE

(spørgsmål flyttet til javascript!)
Avatar billede wasted Nybegynder
23. januar 2002 - 13:19 #5
Stjæl Tv2.dk og kopier hele lortet over i en editor, prøv derinde at desiktere siden, for at finde funktionerne.

Læs: hjælp til selvhjælp :o)

*~/WasteD\~*
Avatar billede dd_ns Nybegynder
23. januar 2002 - 13:22 #6
Hvis du gør det, så er der point til dig!