Avatar billede jorhar Nybegynder
23. januar 2002 - 11:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2 bruger 1 inbox

Har oprettet 2 bruger i Win XP outlook. En for mig og kæresten. Men nye emails bliver kun tilgængelige hos den der sender og henter. Kan outlook sættes op til at alle emails bliver synlig hos begge brugere?
Avatar billede leif Seniormester
23. januar 2002 - 11:51 #1
Så skal I bare henvise til den samme pst file !!!
Avatar billede husmand Nybegynder
23. januar 2002 - 11:51 #2
Du skal konfigurere dine konti begge steder - dvs at den email konto du bruger skal konfigureres begge steder og omvendt med kærestens konto.
håber det kan bruges
husmand
Avatar billede lrp Nybegynder
23. januar 2002 - 11:53 #3
Formålet med at oprette 2 brugere er vel netop, at de 2 brugere IKKE skal have adgang til de samme emails? Disse brugere skal så anvende hver sin email-adresse.

Hvis 2 eller flere personer skal dele den samme email-adresse, skal der kun oprettes 1 bruger.
Avatar billede jorhar Nybegynder
23. januar 2002 - 11:55 #4
Ja, det er sat op med samme email konti, men hvordan henviser jeg til samme pst fil?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
23. januar 2002 - 11:56 #5
Sæt din konto til at gemme en kopi på serveren. Næste gang din kæreste så logger ind, vil hun også hente mails.
/Thorsten
Avatar billede jorhar Nybegynder
23. januar 2002 - 11:57 #6
Nej ikke forskellige emails da der ikke er noget at skjule der. Men der er fedt nok med forskellige bagrunde genveje mm
Avatar billede jorhar Nybegynder
23. januar 2002 - 11:59 #7
Det er en kopi på serveren lyder OK men vilden så ikke blive propfyldt, eller kan den selv slette med tiden?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
23. januar 2002 - 12:02 #8
Du kan sætte den til at slette efter X antal dage.