Avatar billede quiztheman Nybegynder
23. januar 2002 - 10:45 Der er 4 kommentarer

win2k og dos program

jeg sidder her på mit arbejde og skal køre et dosprogram på voers helt nye compaq evo160 bærbare computer.

men jeg har et problem :-( når jeg starter programmet i et vindue virker det uden problemer :-) men når jeg prøver at starte den op i full screen låser den, og i task manageren trækker "ntvdm.exe" 99% af cpu :-(

det er temmeligt vigtigt at den kommer til at køre da vi ellers har 15 bærbare vi ikke kan bruge til en skid :-(

jeg kan ikke helt forstå hvad forskelden er på fullscreen og i et vindue

info om bærbar(bare hvis nogege kender dem):
compaq evo 160
pIII 1000 - Mobile
256 ram
dvd
modem/netkort
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. januar 2002 - 11:46 #1
Hvilket dos program er der tale om?

Er alle updates fra Windows update installeret?
Avatar billede quiztheman Nybegynder
23. januar 2002 - 11:48 #2
Du kender det nok ikke, det er et regnskabs program der hedder SD

ja service pack 2 er inde, syntes ikke der er flere der kan komme på
Avatar billede madmann Nybegynder
23. januar 2002 - 21:40 #3
DU skal husk på at DOS også køre under W2K ligsom under NT 4.0.
DU skal køre i bindue hvis du ikke kan difinere opløsningen i programmer, du kan også køre det i separat memory.
Avatar billede quiztheman Nybegynder
24. januar 2002 - 08:41 #4
hvordan køre man det i seperat memory