Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
23. januar 2002 - 00:02 Der er 8 kommentarer

Clockning af Duron 800 I "Soltek SL-75kav-x"

Jeg har lige fået streget Min Duron 800  og kan ikke Clocke med MIT "SUPER SOLTEK" så jeg prøvet det i et "MSI K7T266A PRO 2 RU" og der Kunne vi sagtens får den op på 1000 stabilt, med en "volcano 2" hvad kan jeg gøre ved mit "Soltek Cwap" for at det Kan Clocke Min Duron 800??
Avatar billede mib33 Nybegynder
23. januar 2002 - 00:43 #1
Jeg har lige fået samme bundkort, og har sat min 1100 Mhz TB i, og gik ind i bios og ændrede multiplieren til +18, og nu kører min 1100@1300, helt uden problemer :-)
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
23. januar 2002 - 00:47 #2
ok hvor henne ændre du Multiplieren henne i biosen, jeg skal ændre det på nogle shwihse på Boardet, det er Soltek du snakker om Ikke??

til dig mib33

Hygge
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
23. januar 2002 - 01:02 #3
Jo skulle måske lige sige at det er multiplieren jeg ikke kan indstile
Avatar billede grunken Nybegynder
23. januar 2002 - 01:18 #4
Lur din manual fra side 24-26, det er switches der skal flyttes på bundkortet!

Hvis ikke du kan finde din manuale, så finder jeg den da lige til dig som pdf, og btw jeg syns ellers det er et okay bundkort !
Avatar billede mib33 Nybegynder
23. januar 2002 - 01:21 #5
Du går ind i din BIOS, så vælger du Frequency/Voltage Control så vælger du CPU host/pci clock, og så skulle du kunne ændre din multiplier lige så meget du vil (ca +30 tror jeg det er)
Avatar billede grunken Nybegynder
23. januar 2002 - 01:24 #6
Hmm, mkay - så er det ikke det samme KAV som jeg har !
Avatar billede mib33 Nybegynder
23. januar 2002 - 01:50 #7
Mit hedder også SL-75KAV-X, og jeg har lige fået det i sidste uge ;-0
Avatar billede ttkc_ali_g Nybegynder
23. januar 2002 - 10:12 #8
Jeg skulle måske også lige sige at man ikke kan ændre på multiplieren inden i bios'en på Dette bundkort, det Mib33 du ændre er FSB, Multiplieren kan max op til 12,5x Hygge