Avatar billede rpp Nybegynder
22. januar 2002 - 23:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HP PSC 750???

Hejsa.

Er der nogen som har erfaringer med ovenstående printer, så vil jeg da gerne høre om dem.
Jeg går og overvejer at købe en sådan.
Hvad koster patronerne?
Hvor mange print er der ca. i sådan en patroner?
O.s.v.

RPP@
Avatar billede kludedukken Nybegynder
23. januar 2002 - 00:27 #1
Jeg har undersøgt det da jeg overvejede samme printer.

Der er typisk ca. 600 sider i én patron - og sådan en koster ca. 300.-
Mht. farvepatronen er der tale om lidt færre kopier (ca.400). - prisen er ca. den samme.

Jeg endte dog med at købe en Lexmark x-83 som har en bedre scanner og tilmed er billigere.
Jeg har en tests af de to, og andre, all-in-one maskiner som jeg kan maile.
Avatar billede rpp Nybegynder
23. januar 2002 - 09:09 #2
J0 tak, jeg vil da MEGET gerne have de tests  :o)

rasmus-britt@mail.tele.dk

RPP@