Avatar billede durd Nybegynder
22. januar 2002 - 19:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Åbne links i et område (f.eks. i et table)..

Jeg har en hjemmeside hvor indholdet på den skal skifte efter hvad man har valgt i menuen. Problemet er bare at den kun skal loade det table i midten når man klikker på link'ne til venstre, istedet for at den loader hele siden hver gang.. Nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre ved det? Jeg har prøvet med iframes, men det kører for langsomt og er ikke godt i netscape..

Dettte er siden det drejer sig om..
www.limer.dk/cs
Avatar billede 3case Nybegynder
22. januar 2002 - 19:34 #1
Et frameset?
Avatar billede durd Nybegynder
22. januar 2002 - 19:50 #2
Jeg kan da ikke på nogen måde få framed ind i mit table, med mindre det er iframes, så den går vist ikke.. :(
Avatar billede 3case Nybegynder
22. januar 2002 - 19:53 #3
Okay. Du laver et frameset, hvori du indkapsler dit skiftende indhold. Det løber ganske vist op i min. 5 frames, men det virker.

Se evt. http://www.nssten.dk - et eksempel hvor jeg valgte at gøre det.
Avatar billede durd Nybegynder
22. januar 2002 - 20:05 #4
det kan ikke lade sig gøre med min side, for så bliver billederne udenom den midterste frame rykket, og derved bliver siden helt "fucked" at se på....
Avatar billede 3case Nybegynder
22. januar 2002 - 20:07 #5
Det forstår jeg ikke? Hvorfor bliver de rykket? Og hvis det er tilfældet, hvorfor så ikke gå på kompromis med din ide?
Avatar billede durd Nybegynder
22. januar 2002 - 22:14 #6
jamen jeg kan jo for fanden ikke lave det på den måde du siger.. det er da logisk at det er umuligt med den måde mine billeder er sat op.. Tjek hjemmesiden ordentligt ud en anden gang inden du kommer med et svar.. :((
Avatar billede 3case Nybegynder
22. januar 2002 - 22:24 #7
Hør her kammerat, den tone gider jeg ikke kr*ftedeme ikke høre på!

Jeg prøver oprigtigt og med interesse at svare på dit spørgsmål, og hvis du ikke er i stand til at skrive i et fornuftigt sprog, eller for den sags skyld at formulere hvad dit problem er, så kan du stikke dine forhåbninger om hjælp et vist sted hen!

Jeg foreslår dig en konkret løsningsmodel, som du vrager uden nogen som helst grund.

Indtil du er kan pege på !HVORFOR! det forslag jeg givet dig ikke vil fungere foreslår at !DU! ændrer din indstilling til at kommunikere i dette forum.
Avatar billede durd Nybegynder
23. januar 2002 - 12:13 #8
Ro på battet!! Det var jo ikke ment på den måde. Blev bare lidt irreteret fordi jeg med det samme ku se at det ikke ville virke. Her er min grund igen, hvis du ikke så den første gang!

det kan ikke lade sig gøre med min side, for så bliver billederne udenom den midterste frame rykket, og derved bliver siden helt "fucked" at se på....

Var det ikke et svar??? JO!!
Avatar billede 3case Nybegynder
23. januar 2002 - 13:51 #9
Sorry, så kan jeg ikke hjælpe dig. Det hjælper mig ikke specielt at du gentager hvad du allerede !har! sagt.

Jeg har - endnu en gang - taget mig tid til at se på din side, kigge source'n igennem og har på den baggrund konkluderet at du bare ikke !vil! bruge den løsning jeg foreslår.

Hvad jeg ved er, at på baggrund af de informationer du har givet mig !VIRKER! det forslag jeg har givet dig. At du så har en afsindig modvilje mod at skulle rette i din html for at tilpasse det til framesets er sg* dit problem.

Jeg trækker mig fra at svare på dit spørgsmål, det er spild af tid.
Avatar billede durd Nybegynder
23. januar 2002 - 14:37 #10
OK, men istedet for siger du bare at jeg ska lave 5 frames. Var det så ikke en god ide at forklare lidt mere om hvordan de sku stilles op? Jeg ka i hvert tilfælde ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre på din måde..
Avatar billede durd Nybegynder
23. januar 2002 - 14:39 #11
du behøver heller ikke at svare, for jeg ka da godt renge ud at du ikke har den vilde indsigt i det, når du kun har tjent 20 points siden du startede her på ekspeten..
Avatar billede 3case Nybegynder
23. januar 2002 - 15:48 #12
Johnny, din sidste kommentar gider jeg ikke engang kommentere på - jeg vil lade den stå for sig selv. Hvis ikke du selv gider investere det !mindste! engagement i at !prøve! at forstå det jeg siger må du selv finde ud af det.
Avatar billede durd Nybegynder
23. januar 2002 - 17:02 #13
k da :)
Avatar billede durd Nybegynder
24. januar 2002 - 06:54 #14
fandt selv ud af det..